Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede tip voor een joint ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede tip voor een joint ?

    Korting op 420shop
    We hebben afgelopen weekend een white widow geprobeerd.
    nu werkte het bij de 2 andere goed , ze zaten in en lach bui etc

    ik zelf werd er heel loom van , viel nog net niet in slaap
    kon bijna niks meer vertellen etc

    Wat is nou een goeie soort waarvan je zeker een goede uitwerking van hebt
    Heb zelf niet zo heel veel ervaring

    Heb hiervoor 1 joint op en die uitwerking was goed , weet alleen niet meer welke dat was

    hoop dat jullie me kunnen helpen , zodat ook ik de volgende keer een lach bui heb .
    Maar wel waar ik de volgende dag geen last van heb

    Alvast bedankt

    #2
    Re: ? Goede tip voor een joint ???

    Hey Tigra2000,

    Je hebt twee hoofdsoorten cannabis, enerzijds de Sativa en anderzijds de Indica.
    De Indica heeft overwegend stonede eigenschappen.
    De Sativa geeft een high gevoel.
    Je hebt kruisingen die iets meer Sativa dan Indica in zich hebben, die zullen je mischien beter liggen.

    Aan jou om even uit te zoeken welke het best bij je past, een Bud soortje bv die tegen het high aanloopt en toch nog het ietwat stonede gevoel geeft. Big bud, Orange bud, ...
    In de iets hogere prijsklasse zal je de northern lights varianten vinden die geven je voornamelijk een high gevoel.
    En boven aan de top de echte Haze soorten, maar deze zijn vrij duur maar geven je dan wel een heldere high.

    Maar ik denk wel dat je niet echt White Whidow gerookt hebt, die zou je normaal een energieke fysieke high moeten geven.

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 20 June 2010, 06:03.

    Comment


      #3
      Re: ? Goede tip voor een joint ???

      Het hoeft niet altijd aan de joint te liggen, sommige dagen ben je mischien wat vermoeider dan andere dagen.
      Of je hebt net iets te veel genomen

      Of het ligt aan de wiet of meerdere factoren...
      Probeer gewoon een paar soorten uit, en een lach bui komt vanzelf en spontaan...

      Mischien ben je de volgende keer wel in de mood voor een lachbui

      Welkom nog op het forum btw 8
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: ? Goede tip voor een joint ???

        dank je wel .

        oke dus het kan goed zijn dat ik door de spanningen van het examen en hele andere uitwerking van de white widow kreeg.
        Dus een goede manier om dat te testen is om het nog eens te proberen .

        Teveel denk ik niet , ben eik de hele tijd niet in een lach bui geweest.
        Wel dat ik van andere genoot maar kreeg geen zinnig woord eruit als ze wat vragen stelde.
        net of ik heel chago was ofzo.

        Maar geen tips voor een onervaren ?
        of is dat per persoon verschillend

        Ik heb geen idee , we zijn de shop binnen gegaan en hebben een voorgedraaide white widow besteld.
        De andere 2 werden wel heel energiek etc , maar ik was heel rustig !!!!

        Comment


          #5
          Re: ? Goede tip voor een joint ???

          Zoals eerder vermeld hangt dit van persoon tot persoon af, hangt niet altijd af van de joint. Zo heb ik al voorgehad dat mijn vriend heel serieus en rustig was en ik lachbuien had....
          Dat hangt ook een beetje af van je mood. Als je happy bent, en je gaat een joint roken, gaat dat gevoel versterkt worden. Cannabis versterkt je emoties en gevoelens..

          Maar als je echt een rasje zoekt waar je meestal wel high van wordt(lachbui) dan moet je eens BUBBLEGUM probere

          Comment


            #6
            Re: ? Goede tip voor een joint ???

            Khad met nen maat jack herrer gesmoord en altijd maar lachen enzo buiten en het was toen nog koud .

            Toen gingen we naar me thuis wat eten enzo want het was al 10 uur en ik had savonds nog niet gegeten en ik zette me aan de bureau stoel en ik viel met m'n hoofd op tafel bijna in slaap :p zo moe dat ik was en mijne maat zat maar te lachen .

            Daarna een pizzake gegete en kwas weeral 100% .

            maar ja effect verschilt van persoon tot persoon en hoe je voelt , kan misschien wel zijn dat je bij andere soorten wiet meer stoned zult zijn dan high , ik vindt beide werkingen wel leuk :p .

            greet cookie .

            Comment


              #7
              Re: ? Goede tip voor een joint ???

              oke bedankt voor je reactie
              zal het gewoon nog een keer moeten proberen

              om te kijken hoe ik dan reageerd

              Comment

              Bezig...
              X