Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginners problemen

    Korting op 420shop
    Hello peeps,

    ik ben een beginnende blower en ik rook niet. Elke keer als ik een goeie hijs neem van een joint moet ik erg hoesten. Is dit normaal voor een beginner??? En waar kan je het beste wiet/hasj halen in Apeldoorn?!!

    Alvast bedankt!!

    #2
    Re: Beginners problemen

    Neem kleine trekjes, geen "goeie hijs". Zeker van voorgedraaide niet.
    Zit een half grammetje wiet in, en de rest is Pall Mall. Da's best hoesten, als je dat niet gewend bent.
    Ik haat dat als mensen als een gek aan die joint gaan zitten zuigen en blazen, en dan krijg jij die fakkel gepaast.

    Apeldoorn, bij de Bazar misschien ?
    Moet je ff kijken wat er in de schaaltjes ligt voor je 't koopt. Fluffie topjes overslaan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Beginners problemen

      Natuurlijk is het normaal dat je als niet-roker begint te hoesten van een hijs. Duh! Je ademt rook in waar je lijf meteen op reageert, een hele verzameling prikkelende stofjes waar je -gelukkig- ongeoefende longen totaal geen raad mee weten. Geoefenden hebben een heel adaptatieproces achter de kiezen waarbij allerlei cellen en processen aangepast zijn aan die input die men zichzelf toebedeelt. Of je dat perse in de kaart wilt spelen..tsja, als ik het over zou kunnen doen zou ik er -op basis van wat ik nu weet- nog wel een keertje extra over nadenken. <en dan alsnog mee bezig gaan, wietgebruik is voor mij in elk geval een fijne toevoeging-

      Q hierboven heeft gelijk : doe jezelf en de lui met wie je rookt een genoegen en rook rustig, neem kleine teugjes. Zo geef je jezelf de kans ermee overweg te leren gaan. En blijft voor de rest een normale stick over, niet zo'n heetgetrokken scheefgebrand misbaksel die ik persoonlijk graag aan m'n neus voorbij laat gaan.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Beginners problemen

        Is normaal.

        Beste als je niet eens rookt is het vaporiseren. Bij de shop hoef je er meestal maar na te vragen. Vaag meteen ff of ze ff uitleggen hoe het werkt.

        Is maar een advies. Groetjes.

        Comment

        Bezig...
        X