Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met roken is meer blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stoppen met roken is meer blowen

    Korting op 420shop
    Beste mensen.
    Ik rook nu zo ongeveer 10 jaar en blow ongeveer 7 jaar.
    Ik heb al meerdere malen geprobeerd te stoppen met roken en dat lukt wel maar ga onwijs meer blowen.
    Zijn er mensen die deze ervaring ook hebben? Zijn hier tips over? Ik wil echt heel graag stoppen met roken omdat het echt zonde van me geld is met blowen heb ik daar wel baat bij.

    Gr

    #2
    Re: Stoppen met roken is meer blowen

    elektrische sigaretof gewoon stoppen,klopt wel je wilt roken tis een taaie duivel

    Comment


      #3
      Re: Stoppen met roken is meer blowen

      Geinig.. Me collega is vanaf januari gestopt met roken en die zei van de week.. "Sindsdien blow ik me het schompes" er zijn er dus meerdere.. Maar het is ook logisch.. In je jointje zit tabak.. Bij mij wel iig.. Dus ga je (onbewust) meer blowen om je gewone peukie binnen te krijgen ... Lijkt me

      Ps. Zelf ben ik gestopt met stoppen en dat gaat me prima af...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Stoppen met roken is meer blowen

        Of je hebt geen karakter natuurlijk.

        Je stopt of je stopt niet, een beetje stoppen is als een beetje hangen.....
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Stoppen met roken is meer blowen

          Stop je met sigaretten roken ga je meer joints blowen( omwille van de tabak)
          Stop je met joints blowen ga je meer sigaretten roken(omwille van de tabak)
          Need to say more?, het is de tabak waar je fysiek aan verslaafd bent, niet de wiet.

          Comment


            #6
            Re: Stoppen met roken is meer blowen

            Wat blijft, ben je een slappe zak of niet?
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Stoppen met roken is meer blowen

              Juist het is me nu duidelijk😃 Laat ik vandaag eens vers beginnen

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Stoppen met roken is meer blowen

                Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                Wat blijft, ben je een slappe zak of niet?
                zo is dat, de beste pil is je eigen wil

                Comment


                  #9
                  Re: Stoppen met roken is meer blowen

                  mooi gezegd!
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #10
                    Re: Stoppen met roken is meer blowen

                    Haha maatje van me had dat ook die stopte met roken en ging blowen alsof t sigaretten waren :p uiteindelijk issie toch maar weer gaan roken was goedkoper :p

                    Comment


                      #11
                      Re: Stoppen met roken is meer blowen

                      Ook een woordje plaatsen om de doodeenvoudige reden dat ik met dit bericht aan 100 boodschappen zit.
                      YES YES YES kan nu ook meedoen aan de lotto en ben eerlijk geweest, denk dat ik geen nutteloze dingen heb geplaatst. Wel een hoop domme vragen .

                      Betreffende het roken ik rook al vanaf mijn 13 jaar en ben er nu 20240 dagen oud, bouwjaar 1958 zeggen dat dit een goed wijnjaar is.
                      In mijn tijd was roken normaal geen kanker enz.., was stoer voor de meisjes om te roken.

                      Nu als ik dit nuchter bekijk mijn rookleven ben ik dom geweest met al de info dat je nu weet betreffende de gezondheid, longen om zeep en dan reken ik nog niet al het geld dat ik in de lucht hebt geblazen, heb er een dikke vette villa ermee in het buitenland.

                      In verleden ook al paar pogingen gedaan om te stoppen met roken en mijn ervaring is erop
                      Gelijk welke verslavingen je ook hebt je moet de wil hebben om echt te stoppen en het karakter ervoor te hebben om het ook te doen.
                      Wat dus in mijn geval hopeloos is.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                      Comment


                        #12
                        Re: Stoppen met roken is meer blowen

                        Ondertussen al gestopt? Ben sinds een week ook gestopt en het gaat me tot nu toe goed af! Hopelijk geldt dit voor jou ook.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #13
                          Re: Stoppen met roken is meer blowen

                          Het gaat wel iets beter ik rook al niet meer op me werk dus er is wel wat progressie

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Stoppen met roken is meer blowen

                            ik ben nu 3 jaar gestopt met shag te roken en rol m,n pretsigaret puur no problem dan,het is wat de meeste hier zeggen ,de tabak zorgt ervoor dat je meer gaat roken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Stoppen met roken is meer blowen

                              Dat is toch al winst! Hopelijk hou je het vol!

                              Ja maar dat is nou juist mijn probleem, ik kan een pure joint op zijn tijd wel waarderen maar ik draai toch liever een 'classic' joint met tabak. Het zal niet meevallen of misschien wel niet lukken maar toch het proberen waard. Want met de gewone sigaret ben ik wel klaar.
                              Grow bitch! Grow!

                              Comment

                              Bezig...
                              X