Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help A.U.B

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help A.U.B

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb een maand geleden voor de 2e keer wiet gerookt (Amnesia haze) helaas heb ik te veel gerookt, op die avond zag ik een witte flits en leek ik terug in de tijd te gaan. Daarna begon mijn hart heel hard te kloppen, helaas heb ik nog steeds last. Het lijkt soms net of ik niet in mijn lichaam zit, het begint wel minder te worden. Ik heb een gevoel dat dit vanaf mijn mirgraine komt omdat mijn ogen ook pijn doen en ik heel veel mirgraine verschijnselen heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    Het meeste waar ik bang voor ben is dat dit nooit meer weg gaat..

    Alvast bedankt

    #2
    Re: Help A.U.B

    Paddo's schijnen goed te zijn voor migraine

    Maar ff serieus... Gewoon chill blijven en lekker gaan slapen straks (nie meer blowen joh.. Je triggert teveel met je migraine waarschijnlijk!)
    Morgen ffies dokter bellen... Hij zal wel ergere dingen meemaken op de di. Ochtend

    Suc6

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Help A.U.B

      het beste kun je met dit soort vragen naar je huisarts gaan
      die kent je medisch dossier en kan je waarschijnlijk meer vertellen waar je iets aan hebt als wij allemaal bij elkaar

      bij je huisarts zit je oog in oog en kun je alles veel duidelijker uitleggen.
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Help A.U.B

        Flashback, hebben we deze vraag een tijdje geleden al eens niet gekregen?

        Comment


          #5
          Re: Help A.U.B

          Ja, deze komt me bekend voor... Ook 2e keer.. Ook amnesia.. En een maandje terug idd...
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #6
            Re: Help A.U.B

            jonge adolescente mannen hebben meer kans op psychische problemen als ze vroegtijdig cannabis gebruiken. Internet staat er vol van. Hulp zoek je nu eerst bij je huisarts, die er echter ook geen raad over geeft.

            tip laat eerst je hersens ontwikkelen tot je een halve eeuw oud bent.

            edit: kwart

            Comment


              #7
              Re: Help A.U.B

              flashback vorige maand precies dezelfde

              of ben jij stiekem een anti cannabis persoon, en wil je de blowers hier komen wijsmaken,
              wat wiet straks opeens niet kan aanrichten aan een persoon?

              dat idee krijg ik eerder, en een witte flits door wiet is onzin, wat dacht je ervan eens goed te slapen en optijd

              Comment


                #8
                Re: Help A.U.B

                Denk een samenloop van omstandigheden ik rook toch behoorlijk wat jaartjes en heb wat jij zegt nooit meegemaakt..
                Ook omdat je zegt dat t al een maand geleden is.. en zolang houd het effect echt niet aan hoor!.

                Lijkt idd beetje op bangmakerij. Misschien drink je teveel energie drankjes krijg je hartkloppingen van, maar aangezien jij t aan je 2e blowtje linkt denk ik dat blowen niet jou ding is want je bent er duidelijk bang voor.. dan moet je t gewoon niet doen.

                Meeste mensen blowen omdat t lekker is en niet omdat t "stoer" is ofzo. Dus gewoon lekker nog paar jaar mee wachten of helemaal niet meer doen.
                En voor die klachten ga naar je huisarts want als je op internet gaat zoeken staat er Dat je van een rood plekje al dood kan gaan. Dus dat is niet betrouwbaar.

                Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Help A.U.B

                  @amnesialol : Waarom begin je meteen met de sterkste wiet die je kunt vinden ?
                  Ik krijg de indruk dat je nog wat jong bent.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Help A.U.B

                    Klinkt in mijn ogen als een angst reactie op de cannabis met daarna paniekaanval achtige symptomen, die witte flits kan goed komen door een lage bloeddruk.
                    Dat gevoel dat je niet in je lichaam zit komt door de angst/paniek. Heb hier zelf ook voldoende ervaring mee en ik weet het, op het moment dat het gebeurd voel je je echt heel rot maar eigenlijk is het niets anders dan jezelf bang maken. Maar nog wel even langs de dokter voor de zekerheid!
                    Wat je het beste kan doen als je je hart sneller voelt kloppen is je handen op je onderbuik leggen en rustig in ademen naar je handen toe en langzaam uitademen. Dan zou je je beter moeten voelen en niet vol in de angst schieten.

                    Comment

                    Bezig...
                    X