Wiet roken met een shisha waterpijp.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • martje102
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 1

    #1

    Wiet roken met een shisha waterpijp.

    Korting op 420shop
    Ik heb al een tijdje een shisha waterpijp en wil met een vriend eigenlijk eens wiet in de waterpijp proberen.
    Ik heb 1 gram wiet , hoevaak kan ik daar mee waterpijpe?
    en ik heb alleen smaakkooltjes kan ik dit ook vermengen met de wiet of is dit een afrader?
    ook lees ik overal dat de smaak en de werkende stoffen na 3 a 4 hijsjes weg is en je er weinig van voelt, ligt dit aan de soort wiet die je hebt of is dit altijd zo?

    alvast tnxx!
  • Cow Thiev
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2011
    • 30

    #2
    Re: Wiet roken met een shisha waterpijp.

    Ik zou met weinig beginnen en dan opbouwen naar mate je stone-der wilt worden. De rest weet ik niet.

    Comment

    • orgasmatron
      Chronic Stoner
      • Jun 2010
      • 177

      #3
      Re: Wiet roken met een shisha waterpijp.

      Heb je al wiet gerookt ooit?
      Als je fruittabak gebruikt proef je idd weinig van de wiet.
      Leg op de bodem van de bowl een beetje tabak, in het midden tabak vermengt met wiet, vanboven een dun laagje tabak zonder wiet.
      Dek af met zilverpapier, prik er gaatjes in, kooltje erop en JU!!!!
      De hoeveelheid moet je zelf weten, hangt van de sterkte van de wiet, de grootte van je shisha en bowl en van je tolerantie voor wiet af.
      Met 1 gram en een normale shisha en bowl zou ik zeggen: 2 à 3 rooksessies.

      Groene groeten van orgasmatron

      Comment

      Bezig...