Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help aub

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help aub

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Help aub

    ten eerste mag je hier zelfs niet zijn.
    staat in de regels die hier staan dat je 18 moet zijn om een acc te maken.
    blow niet meer en als je meer van die rare aanvallen krijgt kunnen wij u ook niet mee helpen wij zijn tenslotte geen dokter!!!!!!

    dus gewoon normaal doen int vervolg ipv de grote jan te willen uithangen en mee te doen met de rest.
    dus luisteren naar dokter krijg je meer aanvallen terug naar diezelfde dokter gaan.

    wij kunnen u NIET helpen!!!!!
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Help aub

      de minimum leeftijd om aan te melden is 18 jaar!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php?faq=forum_handleiding#faq_aanmelden

      je bent dus onder de 18 en hebt gelogen over je leeftijd bij aanmelden!
      kom maar terug als je volwassen genoeg bent!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Help aub

        Wat heb je in gods naam gerookt joh?
        Ik vind het ook niet zo slim van je om het te verzwijgen voor je ouders.
        Denk dat die mensen er wel recht op hebben om te weten waarom jij van die rare klachten hebt.
        Ik zou toch even nog een keer goed gaan praten met je huis arts.
        En 16 jaar is veel te jong om te blowen.

        Gr Goud

        Comment


          #5
          Re: Help aub

          Hallo Wikkel15 , eerlijk gezegt heb ik nog nooit iets gehoord wat jij hebt meegemaakt. Ik denk niet dat het aan je leeftijd ligt. Maar blijkbaar is je afweersysteem te scherp? Ieders hersenen reageert anders op de THC ( 1 Van de stoffen waar je high van wordt)
          Sent from my RM-914_eu_netherlands_316 using Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Help aub

            Ik ken jongens van 13 die wiet roken die hebben geen problemen met dat soort aandoeningen. Weetje zeker dat je wiet heb gerookt en geen crack of iets. Heeft je vriend misschien crack met wiet in het pijpje gedaan?
            Sent from my RM-914_eu_netherlands_316 using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Help aub

              Dit komt vaker voor en is doodeng, blow de eerste 5 jaar niet meer!
              Blijf contact houden met je huisarts hierover. Mijn zoon heeft het ook gehad , blowde ook stiekem, is geen pretje.
              Probeer toch met je ouders of ander vertrouwd persoon er over te praten, want om dat allemaal in je eentje te moeten verwerken is heel erg zwaar. De geheimhouding maakt alleen maar angstiger ! Heel veel sterkte !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Help aub

                Gaat je pa met je naar de huisarts voor n 'rare droom'

                huisarts apart nemen.... uhu

                Kalmeringstabletten krijgen dan.... Uhu

                En weer om 3 uur s nachts... Met je pa naar huisarts.... Uhu

                (word er tussentijds niets bij jullie besproken, en alst allemaal wel waar is....
                Dan vind je je leventje niet egt de moeite waard... Als je denkt dat je dood gaat en de duivel met je praat..... Je maar nie wilt dat pappie en mammie erachter komen!!! Uhu)

                Meelopertje...



                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Help aub

                  Is ie hier nou terug met datzelfde verhaaltje?
                  Blijf eraf als je er niet tegen kan en onderga het gewoon wat je meemaakt. Beschouw die ervaringen als normale bijwerking en je hebt er geen last meer van. Heb dit al doende zelf ook allemaal meegemaakt en had daar zelf nooit veel vragen bijgesteld en ben er nooit bang van geweest. Als je dood ga, ga je dood, zo simpel is het. Je kan toch niet hele dagen zitten vrezen dat je morgen omver gereden wordt ofzo? Kan je gelijk niet meer buiten komen. Of als je een sigaret rook dat je vaneerste maal kanker krijgt? Niet zoveel vragen, heb je minder zorgen. Neem gelijk hoe het komt en leer uit je fouten.

                  Bye Bye

                  Comment

                  Bezig...
                  X