Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lachkik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lachkik

    Korting op 420shop
    Hallo natuur genieters. Ik wou iets belangrijks aan jullie vragen.
    Ik wil eens uithoren met welke wiet jullie een lachkik krijgen. Want iedereen weet, lachen is gezond. Zou het kunnen zijn dat de indica of sativa de oorzaak is of moet je toch echt een specifieke soort hebben. Graag jullie input hierin, want dat lachen voelt altijd zo lekker in je buik.

    #2
    Re: Lachkik

    De meeste sativa soortjes zorgen voor een high, dus lachkicks.

    Voor goede lachkicks moet je wel grappige filmpje of iets dergelijks hebben.

    Comment


      #3
      Re: Lachkik

      Ik verdamp het laatste jaar voornamelijk de haze soorten, maar welke en hoe goed die is altijd maar afvragen van de shop. Helaas heb ik nog geen lachkik gehad, gisteren toevallig een met mijn dochtertje, lag in een deuk met een kindergrapje maar dat brandende gevoel in je buik en dat de lach onstoppelijk is was uitgebleven.

      Ik hoop dan ook op een mooie oogst dit jaar uit eigen tuin. Dan heb ik twee soorten waarvan ik precies weet wat het is en hoe biologisch. Ik heb de Haze Berry en de Fruit Spirit. Dat zijn Sativa / Indica mix. Lijkt me heerlijk.

      De Sativa vind ik lekker energiek maar dacht dat de lachkiks dan toch in de indicas moeten liggen, vandaar de vraag bij jullie. Het kan natuurlijk ook iets persoonlijks zijn en de soort niet uitmaakt. Info zal het leren.

      Wat ik me nog kan herinneren van mijn lachkiks zijn van spacecakes, en skunk wiet. Verder rookte ik vroeger een pijpje en nu vaporize ik. Misschien zit daar ook een verschil in.

      Comment


        #4
        Re: Lachkik

        Yeah, dat ligt niet aan de wiet volgens mij.
        Sommige mensen springen van een flatgebouw als ze wiet gerookt hebben.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Lachkik

          Idd, de oorzaak blijft nog steeds een goede portie hilarische humor en grappig gezelschap.
          Werkt bij mij toch het beste...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: Lachkik

            +1

            Comment


              #7
              Re: Lachkik

              The Ministry of silly walks, ook een aanrader om eens te bekijken moest je dat nog niet gezien hebben.
              FF youtube checken, blijft hilarisch grappig....

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ach ja, ik zal de scketch gewoon ff posten.....




              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              en deze mag je ook niet missen....

              Last edited by De Witte; 23 July 2014, 16:47.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Lachkik

                @dewitte idd [emoji16] ook leuke vind ik bijv http://youtu.be/sD71KIeigIc
                Of
                http://youtu.be/Gb97e1ZGx-g
                Last edited by rezpiet; 23 July 2014, 20:45. Reden: typo
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                Comment


                  #9
                  Re: Lachkik

                  Toch kan een goede high van wiet een lachkik geven waar je in blijft hangen, beetje net zoals een lachende dood wat je krijgt van kwik vergiftiging. Alleen ga je er gelukkige niet dood aan. En dat bijna niet kunnen stoppen van het lachen komt echt door de wiet en niet door een leuke film ofzo, de aanzet is er maar dan moet de wiet zijn werk doen. Misschien ben ik er te oud voor (39) maar ik denk sterk toch aan de soort. En evt. Hoe tot genomen. Misschien mis ik door de vaporizer de teer en andere giftige stoffen die dat doen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Lachkik

                    Ik heb maar even een verzameling gehaald bij de shop.
                    Lemon Haze, Jack Herrier, Amnesia, White Widow.
                    Helaas beetje beperkt in zo een shop maar toch eens even kijken wat verschil het geeft.

                    Comment


                      #11
                      Re: Lachkik

                      Dat zijn wel goede soortjes voor een high Dan zou ik als eerste de amnesia proberen.

                      Ik ga altijd helemaal kapot van de serie Foute vrienden. Helaas niet in nederland op tv.
                      Wel op internet gelukkig: http://www.dailymotion.com/nl/releva...ute+vrienden/1

                      Comment


                        #12
                        Re: Lachkik

                        Als je dan maar niet alles op dezelfde dag test
                        Er zal ongetwijfeld verschil in zitten, ben benieuwd.

                        Ik bedoelde, het is niet afhankelijk van de wiet.
                        Als je wiet gaat roken en gaat zitten wachten zal het tegenvallen, de hele sfeer en omgeving en je bezigheden en je stemming doen ook allemaal mee.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Lachkik

                          Dat is zeker zo. Zonder humor is de lachkik verdoemd te mislukken. Gisteren de Jack Herrier getest. Was lekker, anders als mijn vertouwde haze. Helaas weinig kunnen lachen, vrouw had last van hormonen of zoiets. Gelukkig zijn er nog genoeg avonden over. Ik heb in ieder geval wel lekker geslapen.

                          Comment


                            #14
                            Eergisteren samen met vrouw de Amnesia geprobeerd.
                            Hebben de film after sex gekeken.
                            Was wel erg leuk maar geen echte lachfilm, denk ik. Daarom morgen eentje uit de aanbevolen lijst van lachfilms. De high was wel lekker. De sfeer helaas wat minder de Amnesia nog een nieuwe kans geven in een betere dag.

                            Goedenavond samen met vrouw de White Widow geprobeerd. Lekkere high trouwens. Beetje gemixt gevoel. High en stoned. Lekker. We hebben de film Last Vegas gekeken. Dikke pret, veel gelachen. Ik moest wel regelmatig de film terug spoelen, was steeds ergens anders, haha. Misschien mijn ADHD geactiveerd door de high, of beetje te knetter, in iedergeval snapte ik de grappen prima hoor. Helaas bleef ik er niet in. Geen lange lachkik helaas. Ik ben bang dat het toch een persoonlijke probleem is. Waarschijnlijk te veel zorgen om goed los te komen. Maar goed gaan, meer van deze avonden doen. Goede lach film is toch wel het leukst om te kijken
                            Last edited by Dirkkkuit; 27 July 2014, 08:43.

                            Comment


                              #15
                              Re: Lachkik

                              Mijn ervaring is het dat als je lichaam gewend raakt aan cannabis gebruik de lachkick veelal uitblijft. Kan me wel nog herinneren dat bijde eerste malen gebruiken ik in onstopbare lachkicks belande maar na gewenning is me dit nooit meer zo extreem gebeurt. Je fopt je lichaam niet meer zo extreem als je aan het effect gewend raakt. Afwisselen in strains kan de gewenning wat tegen gaan of een tijdje niet blowen. Na een blowstop wordt het effect weer een stuk heftiger.

                              Comment

                              Bezig...
                              X