Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MR GROEN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 251

    #1

    Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

    Korting op 420shop
    Hier hebk ff postje over zelfgemaakte waterpijp


    Tis snel in elkaar gezet dus ...

    Dat stukje wat ik heb afgedraaid ( met schroef draad ) daar vul je ze met water(cola etc) en leeg je ze. om te roken gwn joint of sigaret steek je in da wit daar die close up je leurt paar keer aan de aquarius dop( xd die er toevallig op paste kd8 ff opdraaien kijken of het lukt ) daarna neem je de joint eruit en leur je nog eens ^^
    das pas lkkrr


    Mss een insperatie voor jullie ^^
    Tips? Ideeën?

    Grtz hier de pics
    Attached Files
    Last edited by MR GROEN; 14 February 2009, 16:22.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    waar is je gaatje om dicht te houden als je de pijp voltrekt?

    grtzzz

    Comment

    • MR GROEN
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 251

      #3
      ik d8 wel dat ik iets vergeten was hehe

      Kzal binnekort wel eens een zetten maar zo gaat ie ook goed hoor gwn joint eruit nemen ...

      Grtz Green

      Comment

      • JahMikeY
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2009
        • 19

        #4
        Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

        netjes, zelf kom ik niet verder dan een 2liter fles met een pen xD
        dat smaakt ook ranzig, dus doe ik t nooit >.<
        [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

        Comment

        • CelisMan
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 561

          #5
          Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

          hahahah je zou de mijne is moeten zien!
          multichambre enal:p, zelfgemaakt hé

          Weet je wat ik zal er eens n filmpje van maken en hier zetten

          Mooie bong man (het is gewoon een bong toch?:p)
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment

          • MR GROEN
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 251

            #6
            Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

            hier is mijn link ^^

            Last edited by MR GROEN; 24 August 2010, 01:05.

            Comment

            • Boiler
              Senior Stoner
              • May 2009
              • 42

              #7
              Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

              Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
              waar is je gaatje om dicht te houden als je de pijp voltrekt?

              grtzzz
              Gaatje is niet noodzakelijk, maar, ik denk dat ik er toch in mijn geknutsel van gister een bijdremel, wat meer valse lucht kan prettig zijn..

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

                Hihi, schitterend filmpje van gemaakt Boiler erg leuk gedaan. BorrelBoiler

                Grtz, Je neefje

                Comment

                • weedlover
                  Banned
                  • May 2008
                  • 975

                  #9
                  Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

                  mooi boiler, you got skilss

                  Die laatste waarschuwing is volgens mij onnodig, wie weet niet dat vuur warm is

                  grtz

                  Comment

                  • CelisMan
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2008
                    • 561

                    #10
                    Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

                    naajs man boiler
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment

                    • Yvonne
                      Retired
                      • Sep 2010
                      • 3

                      #11
                      Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)



                      wat vinden jullie van deze waterpijp ? morgen komt het bij mij als TNT now opschiet

                      Comment

                      • Ventje
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 960

                        #12
                        Re: Waterpijp ( snel inelkaar gezet^^)

                        Heel lekker om appeltjes tabak te roken maar voor wiet vind ik hem minder geschikt

                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment

                        • Homegrown
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 253

                          #13
                          Nice...

                          Comment

                          Bezig...