Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

    Korting op 420shop
    Hey mede stoners !

    Heb laatst een nieuw pakje pipe screens gehaald en na een paar keer aan steken komt er rook vanaf (brand letterlijk) en dus mee in mijn bong smaakt echt vreselijk en metalig ofc...
    nu is mijn vraag is het schadelijk voor je gezondheid ? Ik weet het niet zeker want ik zou er van uit gaan dat het getest is... maar goed als het slecht is wat zijn daar de risico's van ?


    Alvast bedank!

    p.s weet niet of ik het op de juiste catogorie heb gepost, let me kmow
    Met vriendelijke groet,

    OwnedNL

    #2
    Re: Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

    Ik brand ze voor gebruik altijd schoon in de vlam van het fornuis. Vasthouden met een schaar.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

      Ik leg alle onderdelen een nachtje of wat in de alcohol.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

        Er zijn ook glazen pipescreens verkrijgbaar, ze zijn wel wat prijziger dan de metalen screens.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Verbrande pipe screens / vliegt in de vik bij aansteken

          Bedankt voor de reacties, schoon branden werkt maar kwaliteit gaat er wel van achteruit (word slap metaal) Ik zal op zoek gaan naar de glazen pipe screens enigste probleem wat ik nu heb is dat de maat van mijn bowl alleen verkocht word bij de 420shop zo ver ik weet, maar ik heb geen zin om 25 euro aan pipe screens te halen om een bestelling te kunnen plaatsen, heb ze nog gemailed of ze een paar pakjes opsturen via de briefpost maar geen antwoord, Heeft iemand nog een suggestie waar ik ze het beste kan halen?

          p.s Ik weet niet of deze vraag gesteld mag worden aangezien de reclame van andere bedrijven op deze forum.

          Alvast bedankt !
          Met vriendelijke groet,

          OwnedNL

          Comment

          Bezig...
          X