Beste wiet die je ooit heb gerookt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Makavelli
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2014
    • 4

    #1

    Beste wiet die je ooit heb gerookt?

    Korting op 420shop
    Titel zegt t al.
    Ben benieuwd
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

    Strawberry Banana de rest is niet meer te krijgen deze is wel zie link verslag in de handtekening.

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

      Bubblegum en white widow

      Comment

      • Giel
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 255

        #4
        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

        Brabants wit, alleen kan het nergens meer vinden
        Grow bitch! Grow!

        Comment

        • akamg
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 34

          #5
          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

          Superlemonhaze & Strawberry Haze

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #6
            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

            Bubblegummer,royal caramel en iced grape.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            • budha54
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2013
              • 717

              #7
              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

              Ja jammer , die is nog steeds niet van mijzelf , ondanks alles !

              Mag nog weleens proeven van HJM en dan kom ik toch weer tot de conclusie , dat die van hem beter zijn dan die van mij , zelfs na meer dan 10 jaar kweken!

              Zou hem met alle plezier natuurlijk een keer de gek aan steken en hem overtroeven , maar dat is erg moeilijk , hij is een herborist in hart en nieren ,

              en ik heb niet eens "Groene vingers"

              De beste die ik heb geproefd waren NY DIESEL

              BLOCKHEAD

              TRAINWRECK

              Comment

              • WeedFan
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2014
                • 848

                #8
                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                White Widow, Mijn lievelings wietje

                Comment

                • orgasmatron
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2010
                  • 177

                  #9
                  Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                  @ Giel: brabants wit schijnt een niet-paarse pheno van purple power (haze x skunk) te zijn.

                  Mijn favo wietjes van het afgelopen jaar zijn blue mammoth en laughing buddha, beide zijn strains van barney's farm.

                  Comment

                  • Makavelli
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Nov 2014
                    • 4

                    #10
                    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                    @budha54 De NY Diesel wil ik graag een keer proberen. Hoor der goeie verhalen over. Is die ergens in den haag te krijgen?

                    Comment

                    • budha54
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 717

                      #11
                      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                      Kun je met een Pm regelen hier op het forum , HJM , staat hier op het forum ,marktplaats inclusief ervaringen van ons medekwekers !


                      Veel suc6 met je voorgenomen kweek met NY DIESEL ,

                      Comment

                      • nelis1
                        Plantje
                        • Dec 2013
                        • 12

                        #12
                        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                        grapefruit, vind ik een heerlijk zoet wietje

                        Comment

                        • psychedelic1988
                          Retired
                          • Oct 2012
                          • 2796

                          #13
                          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                          Zelf gegrowed Grandaddy purple.
                          Van me maat strawberry haze van greenhouse
                          En de strawberry banana van Mway was ook heerlijk.


                          Shop wiet van de dampkring---)Lavender

                          Comment

                          • WeedFan
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2014
                            • 848

                            #14
                            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                            lavender, ga ik een x halen als ik in de buurt ben PSY.

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                              beste wiet ooit gerookt moet nog gemaakt worden!
                              dit soort vragen is gewoon afhankelijk van de persoon en wie de wiet gekweekt heeft
                              niet iedereen vind hetzelfde lekker
                              ieder heeft 'n andere voorkeur
                              en velen beweren zelf de beste wiet te hebben dus.....
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...