Beste wiet die je ooit heb gerookt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #16
    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

    Zal die van mij wel de lekkerste zijn

    Comment

    • Giel
      Wicked Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 255

      #17
      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

      @ orgasmatron

      Dank u, ik zag laatst een topic voorbij komen waar in (volgens mij) QnQ dat ook zei. Kan alleen het topic niet meer vinden. En over pheno s weet ik echt helemaal niks. Maar toch bedankt!
      Grow bitch! Grow!

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #18
        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

        1 purple haze old school tot nu toe,30jaar later,nog niets beters tegengekomen
        2 Orange bud

        Comment

        • sjeng
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2009
          • 27

          #19
          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

          bubblelicious van nirvana

          Comment

          • knetterraketter
            Zaadje
            • Oct 2014
            • 2

            #20
            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

            Dutch top haze van Pluto Rotterdam, nooit meer tegengekomen maar die sloeg echt keihard in

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            En eigenlijk orange bud, van een half jointje helemaal knetter

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #21
              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

              Tot nu toe van de eigen kweek.White whidow Rqs
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • gzc
                Advanced Stoner
                Member
                • May 2014
                • 50

                #22
                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                Zoveel prima wietjes gerookt
                Oa amnesia van Ooievaartje in A-dam.
                En edelweiss uit de Liberty in H-wijk

                Comment

                • Faraon
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 241

                  #23
                  Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                  Tot nu toe altijd, Een puur jointje Van Amnesia Haze + met daarop brokkeltjes hash...echt lekker

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4719

                    #24
                    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                    Orange bud, Kadinsky Amsterdam
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • vrankmeister
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 114

                      #25
                      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                      South african durban poisen

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #26
                        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                        - lemon haze , vind ik de beste

                        Comment

                        • Modest
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 1390

                          #27
                          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                          Cheese haze dat ik ooit eens van een vriend kreeg.

                          In Londen heb ik wel eens 20 pond betaald voor anderhalve gram wiet, en dat was de sterkste dat ik ooit heb gerookt. Geen idee hoe die heette...
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment

                          • dirkdoperwt
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Dec 2014
                            • 28

                            #28
                            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                            Er zijn zoveel lekkere wietje's en bijna ieder wietje heeft wel wat maar candy kush van de bulldog in A' dam was toch wel een heeele lekkere!

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #29
                              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                              Oorspronkelijk geplaatst door dirkdoperwt
                              Er zijn zoveel lekkere wietje's en bijna ieder wietje heeft wel wat maar candy kush van de bulldog in A' dam was toch wel een heeele lekkere!
                              ik leer hier merken bij , zeer intressant topic

                              Comment

                              • Cardboard
                                Stekje
                                Nieuw Lid
                                • May 2013
                                • 8

                                #30
                                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                                Pfoeh, een hoop. Maar ik haalde ooit AMG, geen idee wat het was, en die was zeer nice. Sterke zoete geur, vette lachkicks.
                                Oh en Silver Haze blijft een van mijn favorieten.

                                Comment

                                Bezig...