Beste wiet die je ooit heb gerookt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • peepzzz
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 160

    #46
    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

    santa maria

    Comment

    • steundheufd
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 1234

      #47
      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

      ik hou teveel van wiet en ik rook teveel 'goeie' of lekker wietjes , dus kzou nie kunnen kiezen .

      pineapple chunk- Barneys farm . Smaakbommeker dikke topper goeie indica !


      Chocoloco - Vision Seeds . lekker creamerig in de mond beetje cacao en super lekker stoned echt body buzzert en droomerken nie echt nen zetel plakker .



      Exodus Cheese - Greenhouseseeds . lekker kaazeke iets kruidiger en kaaziger dan den Big buddha chees voor de chees kenners/liefhebbers . de royal cheese van RQS lijkt het minste op de echte chees vindk .
      wel een aanradertje voor de smaakrokerts diene exodus !



      White Strawberry Skunk Greenhouseseeds . als je de aardbij pheno tepakken hebt dan staat hij bij de smaak rokerts of fruit liefhebberkes wel in de top 10 zowizo .
      lekker vol smaakje en de geur is echt puur fruit en skunky en de smaak echt vol vol vol met en toetske freezekes .
      wel herma gevoelig soorteke das't spijtig ...


      Master Kush- Dutch headshop huismerk . aanrader voor de kush fanaatu ! puur puur kushy lekker aards en zoet op de tong . na smaak die half uur blijft hangen verzekerd !
      veel crystallekes ook maar da hebben al die soorten wel datk juist heb vernoemt .


      en uuh ja heb nog soortjes ,maar voorlopig genoeg getypt he ...

      Comment

      • ComplexMind
        Stoner
        Member
        • Feb 2015
        • 22

        #48
        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

        Amnesia Haze, maar dat had ook aan de kwaliteit kunnen liggen. Rookte namelijk niet heel betrouwbare wiet.

        Comment

        • Mister Green
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 216

          #49
          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

          Jedi Kush - the cali connection

          C5 Pioneer - the dampkring coffeeshop

          Panama Kush - the greenhouse coffeeshop

          Comment

          • twinkie
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Mar 2015
            • 3

            #50
            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

            Noorderlicht en white widow nog liefst in de zelfde joint :p

            Comment

            • theprodigy80
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2011
              • 48

              #51
              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

              Super Silver Haze...

              Comment

              • Rebelgium
                Stoner
                Member
                • Apr 2013
                • 21

                #52
                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                Super Silves Hazen van de "high Life" in Goes in 2011

                Herinner me het nog als gisteren.

                Comment

                • Sanders
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 165

                  #53
                  Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                  Een jaar of 10 geleden hadden ze in coffieshop Liberty in Zutphen zo nu en dan 'zwarte afgaan' op de kaart staan, was al een vervente blower die wel tegen een stootje kon ...echter deze wiet was een klasse op zichzelf zo verschrikkelijk sterk, vraag me nog altijd af of er niets aan toegevoegd was.

                  Comment

                  • smokesalot
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2015
                    • 104

                    #54
                    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                    Brabants wit (ooit met een hollandse toerist gerookt, vind het nu nergens) en Champagne Haze (dat stond toch op het menu, was van coffeeshop club media in amsterdam)

                    Comment

                    • Mister Green
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 216

                      #55
                      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                      brabants wit is heeeeeelllll lekkerrrrrr,vroeger nog gerookt in checkpoint terneuzen !

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      alsook in de checkpoint hun misty,silverpearl,santa,snow white,edelweiss,bubblegum,super silver haze,durbans haze,c5 haze,northern lights,...

                      Comment

                      • rayfie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 227

                        #56
                        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                        Lambsbread heerlijke volle smaak en boy...hij klapt giga binnen. Kweken is een bitch erg schimmel gevoelig en die lucht, hondenpoep

                        verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                        Comment

                        • wullox
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2015
                          • 230

                          #57
                          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                          damn, daar doe je een smoker wel eftjes goe nadenken.... eerst en vooral vind ik dat ieder soortje uniek is en daarom ook ieder soortje lekker is op zijn eigen manier.
                          maar alsl ik dan toch moet een keuze maken...
                          1, supersilverhaze greenhouse seeds
                          2, edelweis (breeder weet ik nie tis een soortje van the old days)
                          3, big budha cheese

                          elk super lekker en geen beetje vergelijkbaar met elkaar.
                          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                          Comment

                          • rayfie
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 227

                            #58
                            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                            Edelweiss jahh das long time no smoke. Goeie zeg kudoos

                            verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                            Comment

                            • dieseltj
                              Advanced Grower
                              • Dec 2014
                              • 1020

                              #59
                              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                              *Super lemon haze
                              *santa maria

                              Comment

                              • rayfie
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2011
                                • 227

                                #60
                                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                                Brabants wit.. Ooit buiten gezet, bij terugkomst van 3 weken vakantie kwamen ze boven de schutting uit. 😂

                                verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                                Comment

                                Bezig...