Beste wiet die je ooit heb gerookt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fishie
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Nov 2011
    • 16

    #61
    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

    *De echte zoete White Widow blijft Nr1-> vroeger had je bijna geen keuze buiten deze, nu is ie zowat antiek geworden? Dankzij de bubblegum die schijnt véél makkelijker te kweken is, en niet zoveel beestjes aantrekt. Nu ja, beestjes weten ook wat lekker is

    *Pineapple Chunk
    *Temple Ball (hasj)

    Comment

    • Akhaasje
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2015
      • 215

      #62
      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

      jack herer, northernlight, citral, ach, eigenlijk alle oudere soortjes wel. als er maar met veel liefde voor gezorgd is en geen killoknallers vol meuk

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #63
        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

        Echte Widow is niet zoet die is citroenerig.

        Comment

        • tomaat
          Expert Stoner
          • Mar 2010
          • 91

          #64
          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

          Super Skunk en Purple Haze uit de jaren 90

          Comment

          • member16666
            Banned
            • Jul 2011
            • 780

            #65
            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

            Northern Light en Purple Haze uit de jaren negentig

            Comment

            • smokesalot
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2015
              • 104

              #66
              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

              jack herrer dan ook niet vergeten he!

              Comment

              • tomaat
                Expert Stoner
                • Mar 2010
                • 91

                #67
                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                Oorspronkelijk geplaatst door tomaat
                Super Skunk en Purple Haze uit de jaren 90
                Die Purple Haze kan ik me nog herineren daar mocht je maar 1 of 2 gram per persoon van kopen die vloog over de toonbank maar was ook echt een super wietje.Good old times

                Comment

                • Tjaap
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 60

                  #68
                  Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                  Super Skunk en Purple Haze uit de jaren 90
                  Ah jaaa.. die Haze was heerlijk destijds, het effect van de super skunk kon mij ook wel bekoren , hoewel ik qua smaak toch veel liever voor de Haze ging, als de shop het nog had liggen inderdaad...

                  Comment

                  • pitu420
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2013
                    • 44

                    #69
                    Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                    Zelf gekweekte wiet vind ik persoonlijk de coffeeshops hier overtreffen maar ik was wel erg verbaasd en blij met het resultaat van mijn corleone kush van the Cali connection een heerlijk zoet wietje.
                    Vroeger een echte orange bud roker maar nooit meer zo lekkere kunnen vinden.

                    Comment

                    • gzc
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2014
                      • 50

                      #70
                      Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                      Nu weer een zakje Super Silver Haze. Is eigenlijk altijd super. Van Het Filiaal/hunters in Amsterdamnoord

                      Comment

                      • Duckiexxl
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Nov 2014
                        • 59

                        #71
                        Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                        Aah ja, beste wiet die ik ooit gerookt heb was toen ik voor het eerst ging blowen. Amnesia Haze van de shop in Doetichem. Rook dit heerlijke wietje nu nog steeds
                        Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                        Comment

                        • wietjunkie1983
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Apr 2015
                          • 98

                          #72
                          Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                          eigen kweek blijft t lekkerst en dat is mijn geval kush van sannieseeds

                          Comment

                          • Jonkie bonkie
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2015
                            • 169

                            #73
                            Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                            Doe mij maar de mexican haze. En laat ik er nu achterkomen dat 420 die heeft �� sativa heeft sowieso mijn voorkeur
                            Keep em green

                            Comment

                            • TheGreennoob
                              Chronic Stoner
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2015
                              • 174

                              #74
                              Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                              Cristal skunk uit de jaren negentig. Heerlijk! Helaas geen strain van kunnen vinden.
                              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Comment

                              • DonMega
                                Stekje
                                • Jan 2012
                                • 8

                                #75
                                Re: Beste wiet die je ooit heb gerookt?

                                ik heb vorig jaar voor t eerst AK47 gekweekt en t wachten tot t droog was,dat leek een eeuwigheid te duren haha
                                Maar toen t eindelijk goed droog was en we de eerste gingen roken... ZO dan!!
                                daar kon weinig coffeeshop tegenop hoor...
                                die 70 gram vloog erdoorheen,helaas...
                                Maar er staan er nu inmiddels alweer 14 in de eerste week bloei!
                                en vol ongeduld wachten we nu weer af

                                Comment

                                Bezig...