Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloed geven en wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ik vind persoonlijk dat weedy gelijk heeft,ik vind dat je zelf wel moet begrijpen dat als je blowt je uit je eigen al geen bloed gaat geven!

    er zullen wss ook wel mensen zijn die allergisch zijn voor thc(weet ik nu ni zeker maar voor alles is er wel iemand allergisch)
    stel dat zo iemand jou bloed krijgt en dat ze er iets van overhoudt,ze kunnen nooit elke monster testen op drugs want dat kost de staat dan veel meer dan dat ze ervoor betaalt krijgen...

    en als er iets gebeurt,er zal zeker wel vermeld staan van wie iemand bloed heeft gekregen en dan zou ik die persoon niet willen zijn!

    grtzzz

    edit: en nen dikke proficiat he weedy

    Comment


      #17
      Ik weet niet zeker of ze je zullen vinden haze, die donaties gebeuren anoniem

      grtz

      Comment


        #18
        OMG weedy is geen vader geworden hoor, gelukkig niet man

        Ik bedoelde het, als ik mezelf eens als vader zou voorstellen, en dat dan je kind komt te overlijden door zo iets..
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          Ja, door zoiets je kind verliezen is niet aangenaam (en das dan ng licht uitgedrukt), maar ze testen zeker hun bloed op zowat alle frequente stoffen die levensbedreigend zouden kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun bloed daar niet op zouden testen, het gaat per slot van rekening ook over mensenlevens.
          Kunnen ze trouwens een pasgeboren baby zomaar bloed geven?

          grtz

          PS: is wel grappig dat brammabis verondersteld dat je vader geworden bent omdat je juist een baby als voorbeeld genomen hebt

          Comment


            #20
            "Kunnen ze trouwens een pasgeboren baby zomaar bloed geven?"

            Gewoon bloed weet ik niet, maar wel 'bloed plaatjes' enz, weet niet precies hoe dat in zn gang gaat. Ik ken iemand die geeft die bloedplaatjes, en die geven ze 9/10 keer aan te vroeg geboren baby's.. Weet niet of die dingen ook cannabisoiden kunnen bevatten, maar toch vervelend.

            En waarom brammabis te dacht, ik denk te snel gelezen. En Haze'o'lator neemt 't klakkeloos over
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Geen idee, ben niet thuis in die business. Maarja, wss geven ze ook nog andere dingen als alleen bloedplaatjes
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #23
                  Ja der zijn drie dingen die het rode kruis nodig heeft: bloed, bloedplaatjes en bloedplasma

                  grtz

                  Comment


                    #24
                    hahaha lol...

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                      Hey mensen,
                      aangezien ik zelf bloeddonor ben (al twee keer ), vraag ik mij nu af hoe het zit met de combinatie van bloedgeven en wiet smoren.
                      Hoeveel tijd moet er zitten tussen je laatste blow en je donatie en mag je meteen na je donatie ook weer bloed geven?

                      grtz
                      ben al bloed gaan geven en had een paar dagen ervoor wiet gerookt. kreeg een brief dat men bloed was goedgekeurd enkele weken later

                      Comment


                        #26
                        Etiam inter vepres rosae nascuntur

                        Comment


                          #27
                          Mm,.. grappig dat ik dit net nu tegenkom. Ik ga dalijk voor t eerst bloedgeven dus ik moet zo'n hele vragenlijst invullen enzo.. dan vraag ik meteen wel even en geef ik later het antwoord. Handig xD

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Marleyboro View Post
                            komt omdat je dan ongeveer een liter minder bloed hebt!!
                            Je geeft max 0,5l bloed af. Als je meer dan 0,7l bloed kwijt bent val je flauw.
                            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Idd.

                                Ik heb het net aan die arts gevraagd en hij zei dat regelmatig een joint roken geen probleem is. Het gaat niet zozeer om die stoffen van wiet. Het gaat meer om de manier van inname. En dan nog niet van wiet overigens. Als je nou iedere dag 5x snuift of spuit dan is het een heel ander verhaal. Je kunt gewoon bloed geven als je blowt =)

                                Comment

                                Bezig...
                                X