Enkele vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MMZ
    Retired
    • Feb 2009
    • 2

    #1

    Enkele vragen

    Korting op 420shop
    Heey, ben hier nieuw...
    ik heb al wat rondgekeken op het forum en er staan wel veel leuke posts

    maar ik heb zelf wat vragen...
    komt omdat ik eig nog maar net ben begonnen met wiet, en je zou me best een noob kunnen noemen op dit vlak xD ik heb ook wat moeiten met rollen van een joint... ik probeer het met tabak, maar zelfs dan valt meer dan de helft er gewoon uit...

    So here they come :

    1) Hoeveel gram wiet moet je draaien in een joint, lang vloeitje?
    kom je dan toe met 1 gram?
    2) als je 1 gram wiet rolt... word je dan goed high of niet meteen?
    3) wat is beter: - een gewone joint met wat tabak of shag
    - de wiet oproken met een bong
    of - de wiet oproken met een pijpje ?

    alvast thanx voor jullie antwoorden

    Edit: Thanx voor de reacties enzo
    heb gekozen om het met een pijpje te smoken,
    echt lekker
    Last edited by MMZ; 11 March 2009, 14:35.
  • kanonierke
    Chronic Stoner
    Lucky Member
    • Jul 2008
    • 153

    #2
    Als je een beginnende blower bent zou ik toch zeker geen gram in een joint doen, dat is toch wat veel. Neem een halve gram weed(of minder) een plukje shag(niet zwaar). Je legt je lang vloeitje mooi vlak en maakt met je shag een bedje, van boven tot beneden. Dan leg je je weed mooi in het midden en draai de shag rond de weed. Beetje aandrukken en klaar. Ik zou om te beginnen een paar halen nemen en dan wachten wat het effect is, niet tevreden, nog een paar halen. Tot je tevreden bent. Veel plezier en relax.
    Greetz

    Comment

    • MMZ
      Retired
      • Feb 2009
      • 2

      #3
      thanx
      maar kan je me ook zeggen wat beter is: pijpje of een gewone joint?
      Gelieve de quote functie juist te gebruiken thx, Grtz (W)
      Last edited by westport; 4 March 2009, 16:24. Reden: quote

      Comment

      • Larz89
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2009
        • 28

        #4
        lol, ik ben een redelijk ervaren blower maar ik doe max maar 0.3 Gr in een joint.

        uit 1 gram moet jij wel 4/5 jointjes uithalen. (coffeeshop wiet he).
        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
        Belgium and The Netherlands stood as one...

        Mother Europe born from your womb
        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Hmm een beginnende roker aan tips helpen om te blowen sorry ik doe er niet aan mee
          God was never on your side..

          Comment

          • Saint
            Retired
            • Feb 2009
            • 106

            #6
            Een lekkere 0,3 puur. Zalig man. Je rolt je 1. Neemt een vette hijs en wacht een 15 min. see what happens! Je kan beter (en zeker in het begin) Rustig opbouwen neeml 1 trek wacht 15 min neem nog een trek als je het lekker vind anders is de rest voor morgen .

            Ik rook al jaren zo (ik tel wel de trekjes niet meer). Het is een automatisme bij mij. S' morgens tot s' avonds.

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #7
              oh lol met 1 gram van de coffeshop haal ik maar 2 jointjes vanaf

              Comment

              • kanonierke
                Chronic Stoner
                Lucky Member
                • Jul 2008
                • 153

                #8
                @Sandra, ik denk dat het beter is om een beginnende blower op het juiste pad te helpen zodat hij geen domme dingen doet dan hem een gram in een joint laten doen zoals hij eerst van plan was.
                Greetz

                Comment

                • Saint
                  Retired
                  • Feb 2009
                  • 106

                  #9
                  Een volledige gram, ja dan gade flink te keer gaan dat is even lekker zone. Het zou ook goed zijn dat hij een mellow wietje of een relax wietje probeerd. Als die een creeper rook man dan flipte wel ffkes de eerste keer.

                  There out there......WAAAAA..........

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MMZ
                    1) Hoeveel gram wiet moet je draaien in een joint, lang vloeitje?
                    kom je dan toe met 1 gram?
                    2) als je 1 gram wiet rolt... word je dan goed high of niet meteen?
                    3) wat is beter: - een gewone joint met wat tabak of shag
                    - de wiet oproken met een bong
                    of - de wiet oproken met een pijpje ?

                    alvast thanx voor jullie antwoorden
                    http://jointjedraaien.nl/jointje_draaien.php
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Mischien is dat wel beter alleen ik werk er niet aan mee
                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...