Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet verspilling bij verdampen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet verspilling bij verdampen?

    De ascent is ook een prima vapootje, glaswerk binnen in is makkelijk te reinigen en accu doet het ook lang en prima.

    kortom leuk hebbedingetje en overal mee baar toe te nemen.

    De geur zal je bij een vaporiser toch altijd beetje ruiken. En je word anders high dan van een joint.

    Comment


      #17
      Re: Wiet verspilling bij verdampen?

      Ik gebruikt een flowermate mini. De geur vind ik enorn meevallen. Wiet verbranding vind ik enorm stinken en het feit dat door de verbranding veel giftige stoffen vrij komen, heb ik besloten een vaporizer te kopen. Ik gebruik hem ook wel in huis en het is tot nu toe niemand opgevallen . Daarnaast vind ik het geweldig dat het effect zo goed te doseren is. Echt een uitvinding dat ding.

      Comment


        #18
        Re: Wiet verspilling bij verdampen?

        Ik heb een volcano/iolite wispr2 en een pax2.

        Thuis gebruik ik zelfs nog een smokebuddy om de rook te maskeren. Want je ruikt het nog altijd hoor.

        Er zijn wel manieren om het te maskeren. Je ruikt vooral de verbrande kruiden. En de kruiden die aan het opwarmen zijn. Minder ruik je de damp.
        Ik gebruik een smokebuddy omdat een volcano ballon best veel damp bevat en als je die allemaal uitblaast dan ruik je het wel.

        Daarnaast leeg ik altijd na het gebruiken de kruidenkamer in een vacuumpotje.
        Dan ruik je daar ook niets meer van.


        Het is misschien wel eens goed dat je je ouders ook onderwijst in het vapen. want vapen is niet roken.
        Willen ze het dan nog niet, dan zou je je daar moeten aanhouden zolang je nog bij hen woont vrees ik.

        succes
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment

        Bezig...
        X