slecht gevoel bij joint

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dain II
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 14

    #1

    slecht gevoel bij joint

    Korting op 420shop
    Hey, Ik heb soms een naar gevoel als ik een joint heb gerookt. Soms heb ik er al gauw genoeg van, en ik vraag me af waardoor dat komt. Door de wiet of de tabak? Ik rook eigelijk zelden tabak dus ik vermoed dat het door de nicotinekick komt. Toen ik gisteren in de zetel ging liggen werd ik zo moe, ik geeuwde regelmatig en mijn hart sloeg snel. Het was eigenlijk echt geen een leuke ervaring. Zijn er nog mensen bij wie dit bekend is?
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: slecht gevoel bij joint

    Misschien een minder sterk wietje nemen.
    Maar mocht je dit weer hebben ,raak niet in paniek dan versterkt je het alleen maar en zorg voor wat zoets.
    Dat trekt het gelijk weer naar beneden.

    Comment

    • Faraon
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 241

      #3
      Re: slecht gevoel bij joint

      Als het een tijdje is dat je niets gerookt hebt, dan is dat meestal wel vrij normaal, dat je snel al genoeg hebt maar zoals Mway het al zegt msshien een andere soort wiet nemen, een sativa soortje waar je wat energetisch van wordt

      Comment

      • Dain II
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Feb 2015
        • 14

        #4
        Re: slecht gevoel bij joint

        Bedankt voor de snelle reacties Spijtig genoeg weet je hier in Belgiƫ vaak niet wat je rookt. Ik had de dag ervoor nog gerookt en toen ging alles prima, toen was de joint wel gerold door een meer ervaren persoon. Is het een goed idee om te beginnen praten tegen vrienden om zo de aandacht wat te verleggen?

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #5
          Re: slecht gevoel bij joint

          Als je nooit tabak rookt,beter in de vaporizer ermee

          Comment

          • Faraon
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 241

            #6
            Re: slecht gevoel bij joint

            hoe je lichaam reageerd op dat bepaalde joint hangt af van veel factoren af, maakt niet uit wie het rolt , als je heel af en toe rookt dan zul je het zwaar voelen na een tijdje wordt je lichaam der gewoon van als je natuurlijk blijft roken, laten we zeggen om de weekend dan wordt het elke keer aangenamer

            Comment

            • Dain II
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Feb 2015
              • 14

              #7
              Re: slecht gevoel bij joint

              Vaporizers zijn zo'n dure dingen :p maar als jullie denken dat dit gewoon een periode is waar ik doorheen moet, ga nog niet opgeven en gewoon rustig aan voortdoen.

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #8
                Re: slecht gevoel bij joint

                En kweek je eigen wiet desnoods geurilla buiten.

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: slecht gevoel bij joint

                  Wel hun geld waard, das een beter plan dan wennen aan nicotine...

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #10
                    Re: slecht gevoel bij joint

                    Of gewoon niet blowen ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: slecht gevoel bij joint

                      "Vers" fruitsap kan dat wat verhelpen.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #12
                        Re: slecht gevoel bij joint

                        Misschien ben je nog veels te jong om te blowen ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • Dain II
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Feb 2015
                          • 14

                          #13
                          Re: slecht gevoel bij joint

                          Ik ben 18 dus ik denk niet dat mijn situatie nog veel zal verbeteren qua leeftijd, of denk ik verkeerd?

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #14
                            Re: slecht gevoel bij joint

                            Misschien nog een keer proberen op je 21e ?

                            Er is niets mis mee om gewoon niet te blowen.

                            Er zijn meer mensen die het gewoon niet lekker vinden of bij wie het effect anders is dan ze hadden verwacht.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #15
                              Re: slecht gevoel bij joint

                              - kan door slechte weed zijn....
                              - ik heb van men schoonmoeder eens weed gekregen (buitenkweek)
                              - ik was er loom van en men vrouw ziek.
                              - volgens mij manneweed.

                              Comment

                              Bezig...