slecht gevoel bij joint

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dain II
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 14

    #16
    Re: slecht gevoel bij joint

    Eergisteren vond ik het juist zalig die wiet, maar ik werd er ook wel wat loom van. Op zich is dat loom worden niet per se onaangenaam, maar soms gaat het te ver. Ik zal vandaag nog eens proberen zonder nicotine.

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: slecht gevoel bij joint

      - heb je fotoke van je weed die je rookt ?

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #18
        Re: slecht gevoel bij joint

        Mijn eerste joint vergeet ik nooit meer samen met een groepje vrienden,een constante lachkick gehad,dat het niet normaal was
        Mijn mening,schaf jezelf eens "deftige"wiet of hash aan,en bekijk wat het geeft,is het nog steeds hetzelfde,stoppen met wiet,niet ieder mens is er gemaakt voor,hoe graag ze het soms zelf willen heb het al vaker gezien zo verkeerd lopen bij anderen....

        Comment

        • Dain II
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Feb 2015
          • 14

          #19
          Re: slecht gevoel bij joint

          Snapchat--5970072522462173169[1].jpgDit is hem dan.

          Comment

          • orgasmatron
            Chronic Stoner
            • Jun 2010
            • 177

            #20
            Re: slecht gevoel bij joint

            Wiet verhoogd de hartslag en opent de bloedvaten. Nicotine vernauwt de bloedvaten en verminderd de bloedsomloop.
            Het lome, vermoeide gevoel dat je ervaart komt waarschijnlijk door de tabak.

            Comment

            • Ruben1980
              Chronic Stoner
              Lucky Member
              • May 2014
              • 191

              #21
              Re: slecht gevoel bij joint

              Je kunt ook slecht voelen bij een vrouw .
              Dat is een keuze en smaak !
              Wihte widow

              Comment

              Bezig...