Waarom grote bong gebruiken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dain II
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 14

    #1

    Waarom grote bong gebruiken?

    Korting op 420shop
    Kan iemand me uitleggen waarom sommige mensen van die enorme bongs gebruiken? De grootte van de hit hangt toch af van je longinhoud, dus het argument: grotere hits lijkt mij eigenlijk onwaar. Of is er een andere reden om grote bongs te gebruiken?
    Last edited by Dain II; 21 February 2015, 15:59.
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #2
    Re: Waarom grote bong gebruiken?

    Ik denk maar pin me er niet op vast dat het koeler is, grotere massa water. Paar ijsklontjes erin kan natuurlijk ook in een kleinere voor hetzelfde effect denk ik..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: Waarom grote bong gebruiken?

      Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
      Ik denk maar pin me er niet op vast dat het koeler is, grotere massa water. Paar ijsklontjes erin kan natuurlijk ook in een kleinere voor hetzelfde effect denk ik..
      Denk ik ook

      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Waarom grote bong gebruiken?

        Grote bongs voor grote mensen en kleine bongs voor kleine mensen
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Waarom grote bong gebruiken?

          Je trekt een bong eerst rustig vol dikke witte vette rook. Als die helemaal gevuld is kopje eraf of klapgat open en dan trek je die dan in 1 x leeg, een hit.

          Comment

          • steundheufd
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 1234

            #6
            Re: Waarom grote bong gebruiken?

            hoe kleinder de bong hoe harder het binnen komt !
            maar bv en bong met hals van 60cm daar geraakt wat meer rook in mits de bowl groter is als die van de kleine bong .

            DSC02280.jpg


            heb er nog eentje van 15cm maar die ligt niet voor niks nog in het doosje .

            Comment

            • Dain II
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Feb 2015
              • 14

              #7
              Re: Waarom grote bong gebruiken?

              Als de bowl groot genoeg is kan je even grote hits nemen van een kleine bong hoor.

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #8
                Re: Waarom grote bong gebruiken?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dain II
                Als de bowl groot genoeg is kan je even grote hits nemen van een kleine bong hoor.
                Nope ,grote bong kun je meer
                Vergelijk het met een sigaret of een waterpijp

                Comment

                • amazing
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 1699

                  #9
                  Re: Waarom grote bong gebruiken?

                  hoe groter , hoe meer show

                  Comment

                  • rayfie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 227

                    #10
                    Re: Waarom grote bong gebruiken?

                    Bij een kleine zit je zo dicht met je snuit bij de warmte en schrik je van de vlam bij het aansteken

                    verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                    Comment

                    • Dain II
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Feb 2015
                      • 14

                      #11
                      Re: Waarom grote bong gebruiken?

                      Als je longen te klein zijn kan je nooit een volledige bong leegtrekken van 1 meter. De grootte van je hits hangt van longinhoud af.

                      Comment

                      • H2O
                        Senior Stoner
                        • Feb 2015
                        • 26

                        #12
                        Re: Waarom grote bong gebruiken?

                        Een grotere bong voor een betere bang, dus meer bang voor de big bongers onder ons, hahaha
                        probeer het eens voor de zekerheid maar ik denk dat de verschillen minimaal zullen zijn.

                        Comment

                        • AudioSystemRolla
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1709

                          #13
                          Re: Waarom grote bong gebruiken?

                          mijn bongs staan nu voor sier in de kast sinds mijn vapo is gearriveerd
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment

                          • rayfie
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 227

                            #14
                            Re: Waarom grote bong gebruiken?

                            En toch mis em sinds de vapo er is. Maar mijn longen nog niet bijna.

                            verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #15
                              Re: Waarom grote bong gebruiken?

                              Die grote bong hé..
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...