Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pauze met blowen = verschrikkelijke nachtmerries

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    pauze met blowen = verschrikkelijke nachtmerries

    Korting op 420shop
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    #2
    dit heb ik ook al meermaals gehad larz,blow veel en soms minder ik beetje of stop ik een paar dagen met blowen en dan droom ik ook zeer realistisch!! ze hebben me verteld dat je altijd droomt maar wanneer je blowt vergeet je die dromen direkt als je wakker wordt ! heb dit ook al ondervonden ook al paar keer geflipt ze maar of dit klopt weet ik wel niet,ga dat ns aan men huisdokter vragen! maar het is wel stof tot nadenken..

    grtzzz..

    Comment


      #3
      Mooi verslagje.
      Heb je veel last van die dromen?
      Zijn pure joint niet te zwaar voor iemand die geen tabak rookt?

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Hmmm, er is nog een topic hierover van Sandra, dat lijkt hier wel op. Ik vond het maar raar dat zij nachtmerries kreeg maar nu lees ik het nog een paar keer. Ik blow ruim 16 jaar elke dag en droom gewoon en herrinner het me meestal wel. Soms apart maar altijd leuk en spannend en vind het soms jammer dat de wekker gaat. Ben toch wel benieuwd of het bij mij ook zo om zou slaan....

        Ik ben enkel eens gestopt toen ik met vakantie naar het buitenland was maar dat is al weer heeeel lang geleden. En 2 jaar terug een 6 dagen vanwege hartkloppingen, was bang dat het daardoor kwam maar dat was gelukkig achteraf niet zo. Toen heb ik nergens last van gehad. Ik moet het toch maar eens testen geloof ik.... alhoewel

        Greetzz

        Comment


          #5
          Op het moment dat je stopt met roken kom je weer meer in de realiteit terecht en word het niet meer weggedrukt,dus kom je jezelf wat meer tegen in je dromen en zul je de dingen die belangrijk zijn in je leven wat harder ervaren.
          Daar is niks mis mee,zolang je er wat mee doet.
          Dat is ook de reden dat je niet te vroeg moet gaan blowen naar mijn mening omdat je dingen gaat missen tijdens het opgroeien.
          Er zit een zwaar verschil tussen gebruiken en misbruiken.

          (kvoel me net een ouwe zeikerd)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Larz89 View Post
            hallo iedereen,

            weten jullie daar iets meer over?
            Last edited by DaZeD; 10 March 2009, 21:40.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Hoi
              Ik schreef al eerder dat ik last had van nachtmerries als ik stop met blowen of minder ga blowen dat komt door dat je dan niet in je rem slaap komt als je blowd en in je rem slaap verwerk je de dingen die je in de dag mee maakt.
              Zeer herkenbaar dus en ook ik heb er veel last van
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Van de nacht weer een fucked up droom gehad.
                Mijn vriendin was deze keer doodgegaan door vergifteging van iets (ben vergeten wat). en ik denk dat het mij niet kon schelen doen ze dat product aan het inemen was ookal wist ik dat het gevaarlijk was.
                Toen was ze dood en ik was echt kapot aan het gaan (schreeuwen, stampen alles in de omgeving kapot aan het maken). en niemand kon het schelen dat ze dood was, zelfs haar moeder niet. Die stond erbij toen ik haar lichaam vast had en begon te flippen en het enigste wat zij kon zeggen was: "oh Lars is aan het doorslaan, bel de 100".

                echt raar. het voordeel met deze droom is wel dat hij minder levendig en realistisch leek dan de vorige. minder dingen lijkten te kloppen met de realiteit.

                en ik had die dag ook 1 dun puur jointje gerookt (El diablo, zeer sterke sativa), wel in de namiddag om 14.00 met vrienden. ik voelde mij om middernacht (toen ik ging slapen) wel gelijk nog een beetje high maar ik denk dat ik mij gewoon moe voelde.

                ik ga dus gewoon door gaan met mijn plan om alleen woensdag, vrijdag en zaterdag met vrienden te blowen. Ik ben ervan overtuigd dat die dromen wel zullen verbeteren overtijd.
                Last edited by Larz89; 12 March 2009, 18:27.
                De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                Belgium and The Netherlands stood as one...

                Mother Europe born from your womb
                Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                Comment


                  #9
                  Ja da's best wel vies he!
                  Heb er ook soms wel last van, zoals overlaatst: Droomde ik dat ik niet meer wist wat het verschil was tussen droom en werkelijkheid. Erg verwarrend en beangstigend...
                  'T is iets raar dat onderbewustzijn.

                  Comment

                  Bezig...
                  X