Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan je ziek worden van cannabis?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan je ziek worden van cannabis?

    Korting op 420shop
    zoals vele mensen weten kun ge van alcohol door u poten stuiken en kotsen enzo.

    maar hoe zit het met cannabis? wat kan je zoal tegenkomen?

    #2
    ja je kan ook ziek worden van cannabis ik ken iemand die moest overgeven van alleen maar cannabis(1joint hij was nog maar een beginner) maar dit komt niet veel voor enkel combinatie met alcohol of andere drugs kan wel gevaren opleveren. hangt vooral ook af van persoon tot persoon.
    aan een overdosis van alleen cannabis kan je niet overlijden omdat je daar minstens 500keer de hoeveelheid nodig voor hebt van een doorsnee joint.
    grtz

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu View Post
      ja je kan ook ziek worden van cannabis ik ken iemand die moest overgeven van alleen maar cannabis(1joint hij was nog maar een beginner) maar dit komt niet veel voor enkel combinatie met alcohol of andere drugs kan wel gevaren opleveren. hangt vooral ook af van persoon tot persoon.
      aan een overdosis van alleen cannabis kan je niet overlijden omdat je daar minstens 500keer de hoeveelheid nodig voor hebt van een doorsnee joint.
      grtz
      corectie 20 000 a 40 000 de hoeveelheid van een joint.. en als je de 1000ste dosis inneemt is die eerste dosis toch al lang uitgewerkt..

      Comment


        #4
        bij mij ooit op school zat een jongen en elke keer dat hij van een joint trok viel hij van zijn zelve,zelfs van 1 teugje maar!

        ikzelf heb er nooit problemen mee gehad alleen mijn eerste keer maar dat was gewoon omdat we er niets van kende en we hadden met 3man voor 15euro inneens opgesmoort en toen waren we alle 3 idd wel misselijk...

        grtzzz

        Comment


          #5
          ben zelf al eens misselijk geweest door mijn eerste tulp.
          maar nu nooit meer.
          enig dat ik soms wel heb als er al enkele grammetjes op zijn en dan ergens lekker lig te chillen dat ik gewoon flauwval, en duurt dan meestal een 30 min. tegen dat ik weer bij ben.

          Comment


            #6
            Vroeger, toen ik nog niet zo lang blowde gebeurde het wel eens dat ik er onpasselijk van werd als ik te veel gerookt had, maar na een jaar of 2, 3 blowen heb ik daar nooit geen last meer van gehad.

            Ik herinner mij nog dat ik in de Decascoop eens onpasselijk werd, voor we naar binnen gingen hadden we flink wat geblowd, en bij het wachten op het moment dat de zaal openging, tussen al die mensen voelde ik mij ineens nie zo goed, dan ben ik maar naar achter gegaan, ze waren daar net een deel aan't verbouwen, en heb ik in zo'n grote kartonnen doos van die werkmannen gekotst, die nog bomvol lag met plasticen buizen.

            Ik kan mij voorstellen dat er de maandag nadien een paar goed gevloekt zullen hebben, maar ja, de WC ging ik niet meer gehaald hebben.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Heb eigenlijk nooit last van gehad, van slecht gaan en overgeven ed.
              Sterker nog, toen ik enkele jaren terug begon met blowen, voelde ik gewoon nooit iets van een joint, ik vond het gewoon lekker en best gezellig... Maar voor zover ik herinner nooit meer als 'lichtjes in de wind' geweest.
              Daarna een jaar en half gestopt en sinds ik weer begonnen ben tijd geleden voel ik het wel gelukkig ook

              grtz

              Comment


                #8
                sterker nog als je meeldauw heb en je laat het onbehandeld zitten, dan kan je doodgaan van het roken dervan

                Comment


                  #9
                  maar ik leef nog steeds
                  ik denk niet dat je wilt weten wat je al allemaal gerookt hebt!
                  mazzel

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                    bij mij ooit op school zat een jongen en elke keer dat hij van een joint trok viel hij van zijn zelve,zelfs van 1 teugje maar!

                    ikzelf heb er nooit problemen mee gehad alleen mijn eerste keer maar dat was gewoon omdat we er niets van kende en we hadden met 3man voor 15euro inneens opgesmoort en toen waren we alle 3 idd wel misselijk...

                    grtzzz
                    ik had juist het probleem dat ik er zeer weinig van merk, en nog steeds, misschien moet ik wat zwaarder gaan, 2 trekjes pure geven niet zoveel.

                    Comment


                      #11
                      @ dazed: toch mooi 30 cent uitgespaard

                      @ roadmaniac: serieus?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door BigGreenBuds View Post
                        Heb eigenlijk nooit last van gehad, van slecht gaan en overgeven ed.
                        Sterker nog, toen ik enkele jaren terug begon met blowen, voelde ik gewoon nooit iets van een joint, ik vond het gewoon lekker en best gezellig... Maar voor zover ik herinner nooit meer als 'lichtjes in de wind' geweest.
                        Daarna een jaar en half gestopt en sinds ik weer begonnen ben tijd geleden voel ik het wel gelukkig ook

                        grtz
                        Ik had exact hetzelfde voor. Mijn eerste maal voelde ik niets.
                        We zaten met zijn vieren in een kampeertent. Iedereen zo behighed als het maar kan (inclusief de verdwaalde vlieg die maar wat in de tent zat rond te vliegen, of allesinds probeerde te vliegen) en ik voelde niets.
                        Nu heb ik al een paar keer gehad dat ik gewoon meurg ben als ik teveel heb gesmoord. Maar ik denk dat de vermoeidheid er grote invloedsfactor is.
                        Besluit: goed slapen en eten als je een avondje stevig wil gaan blowen.

                        Greetz,
                        zion

                        Comment


                          #13
                          Re: kan je ziek worden van cannabis?

                          1 x bad gegaan van alleen wiet.
                          maarja dat waren zeker 4 joints in me eentje in 3 uurtjes ongeveer.en dan wordt je eerst extreem stoned en dan zwaar misselijk.

                          Comment


                            #14
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment

                            Bezig...
                            X