Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Storm Vaporizer Review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Storm Vaporizer Review

    Thx Meglow, inderdaad bij de pool van de batterij.
    Als ik vanavond klaar ben met werken ga ik lekker vapen.
    K ben echt super benieuwd.
    Dan kan de storm nu lekker nog ff laden.


    I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #17
      Re: Storm Vaporizer Review

      Hij is vrij snel vol met een telefoon lader
      Baas in eigen brein.

      Comment


        #18
        Re: Storm Vaporizer Review

        Im vaping away
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #19
          Re: Storm Vaporizer Review

          en?? bevalt het?

          Comment


            #20
            Re: Storm Vaporizer Review

            Hij zal nog wel tegen het plafond plakken en niet meer aan het toetsenbord komen, ghehe.

            Altijd een touwtje aan je enkel en de verwarming knopen dan kan je je zelf weer naar onder trekken als je te high bent. volcano.gif

            Comment


              #21
              Re: Storm Vaporizer Review

              Wat een ding zeg die storm. Een heerlijke high zonder dat ik daarna moe of futloos ben.
              Wel moet ik wennenaan het feit dat ik niet meer de hele dag door hoef te roken.
              Ik sta ook te kijken hoe weinig ik heb gerookt in vergelijking tot wanneer ik een joint of 4 rook per dag.
              Ik ben super tevreden met de storm. Thx allemaal.


              I like it!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment


                #22
                Re: Storm Vaporizer Review

                Ik ben dit topic ooit eens begonnen toen ik de Storm kocht. Het was toen mijn eerste Vaporizer. Na al die tijd ben ik er nog steeds erg tevreden over. Ik heb inmiddels wel de Crafty erbij gekocht want ik wilde op een gegeven moment iets meer mogelijkheden en die app vond ik wel grappig.
                Onlangs ging de Crafty stuk en moest ik terugvallen op de Storm. En dan ga je natuurlijk automatisch vergelijken tussen die twee. Het verschil viel me mee eigenlijk. De Crafty is wel veel zachter en heeft minder weerstand. Ook het vullen van de storm is vergeleken met de Crafty een gepruts. Maar al met al ben ik zeer tevreden over de Storm en is het een fijne reserve geworden. En zeker voor dat geld een hele goede Vaporizer.
                Oja, de Crafty is netjes vervangen door een nieuwe. Hulde aan Stortz&Bikkel.

                Comment


                  #23
                  Ik heb ook een storm vaporizer en ben er best tevreden over, prijs/kwaliteit is er geen betere volgens mij.

                  Comment


                    #24
                    Ik heb hem ook al een tijdje nu, ik heb wel de indruk dat hij iets langer moet opwarmen dan aangegeven, dus als het lampje op temperatuur is nog 30 seconden wachten, dan is het pas ok.
                    Voor de rest vape ik ook H en dat bevalt mij ook wel. Ik knip zelf standaard gaasjes op maat ipv 2 euro voor 4 gaasjes te betalen... Bij H moet je niet te veel gebruiken en zien dat het mooi in het midden ligt, dan is het geen gedoe om uit te kuisen, gewoon met een naald langs een gaatje onderaan kan je het gaasje zonder gedoe verwijderen en gaasje weggooien

                    In de capsule voor kruiden zat zo een draadje met een gaasje erover, ik heb dat draadje verwijderd en het gaasje tot helemaal onderaan geduwd,nu kan ik dubbel zo lang genieten van kruiden
                    Wel de kruiden er gewoon laten in vallen en niet aandrukken, anders kan het nooit volledig verdampen.

                    Verder ben je in stealth mode, zelfs in Brussel kan je vapen naast een flik, die denkt dat je nicotine aan het roken bent...

                    grtz
                    P.

                    Bewaren

                    Comment


                      #25
                      Zijn er meer die het gaasje vervangen hebben?

                      Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb net dat gaasje bekeken tegen een lamp in. Zat gewoon dicht. Alcohol en ammoniak haalden weinig uit. Ff met schaar en aansteker gebrandt net zoals met een hash pijp. Klaar. Weer als nieuw.

                        Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #27
                          Na een hartinfarct ook, maar aan de vape gegaan omdat roken geen optie meer is. Heb de laatste versie van de Storm in huis, met glazen mondstuk en twee inzetjes voor de verbrandingskamer. Tot nu toe m'n wiet gewoon in de verbrandingskamer gegooid, temperatuur op 190 graden en vapen maar. Echt te gek en zoveel lekkerder dan een joint.
                          Maar ik wil nu ook wel eens wat hash gaan proberen. Iemand enig idee hoe? Direct in de verbrandingskamer lijkt me qua schoonmaken niet echt handig dus kom ik op die twee inzetstukken uit. Maar welke van de twee?
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • DEKKA666NL
                            DEKKA666NL commented
                            Editing a comment
                            De ene kamer is voor hasj en de ander is voor olie.

                          #28
                          Hi, ik hoop dat iemand mijn bericht leest... Mede na het lezen van jullie enthousiaste berichten over de Strorm heb ik er vorige week ook een aangeschaft. Ik wilde nu echt stoppen met het roken en daarom overgestapt op vapen. Maar ik loop nog een beetje te rommelen. Dit is totaal iets anders dan de voorgedraaide jointjes (schaam schaam) die ik al jaren rook.

                          Kan iemand mij een lesje vapen geven. Jullie hebben het in eerdere berichten over sessies, hoe ziet een sessie er bij jullie uit? Hoelang doen jullie met een bepaalde hoeveelheid? Inhaleer je dieper of gewoon? Ik ben echt een beetje zoekende. En merk wel dat ik er high van kan worden maar het duurt eigenlijk heel kort en ik mis de intensiteit. Ik weet dat het anders zal blijven dan een wiet/tabak jointje maar ik heb het idee dat ik er meer uit kan halen als ik jullie berichten zo lees. Ik doe nu maar wat . Is er iemand die mij kan helpen? Groeten, Neomi

                          Comment


                            #29
                            Gewoon wat spelen met temperatuur. Rustig inademen. De luchtstroom zal wsl wat het probleem zijn?

                            Comment


                              #30
                              Ik heb de storm (mede dankzij dit forum) afgelopen zomer gekocht en ik ben er nog steeds erg tevreden over. In het begin gebruikte ik nog het plastic mondstuk maar dat smaakt vies op den duur vind ik, dus toch maar overgestapt op het mondstuk met glas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn eigen kweek er wel veel lekkerder in vind smaken dan de wiet vd shop, met die shop wiet blijft er ook zoveel rommel achter wat je toch ook te denken geeft. Dat ik er nu direct minder wiet door verbruik kan ik niet zeggen, maar wel veel minder tabak in ieder geval, dat is alvast mooi meegenomen...

                              Comment

                              Bezig...
                              X