Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Storm Vaporizer Review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Storm Vaporizer Review

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Een tijdje terug heb ik de Storm vaporizor aangeschaft. Eigenlijk met de gedachte om, als het ff niet handig is om uitgebreid een joint te gaan zitten draaien, ik toch nog iets lekker te roken wil hebben.
    Enfin, inmiddels draai ik vrijwel geen joints meer.....
    De storm bevalt dus prima en doet wat ie moet doen.
    Hij lijkt qua uiterlijk op een uit de kluiten gewassen elektrische sigaret. Dus lekker stealth. Erg fijn.
    Last edited by Jointjedraaien; 21 February 2019, 15:50.

    #2
    Re: Storm Vaporizer Review

    Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
    Wat me opvalt is dat ik weinig verschil merk tussen de wietsoorten qua effect. Het is naar mijn beleving puur de temperatuur wat het hem doet. De smaak verschilt natuurlijk wel per wietsoort. Lekker experimenteren dus. Het geeft echt een nieuwe dimensie aan wiet roken. Een aanrader dus!
    Hell yeah!

    Bedankt voor de uitstekende review!

    Greetz,
    Thomas

    Comment


      #3
      Re: Storm Vaporizer Review

      Duidelijk, fijne review
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #4
        Voordelen vapen:
        - Je kan overal roken, zelfs in woonkamer. 1/100 van de lucht van een jointje of pijp roken
        - Nooit meer hoesten!
        - Effect is veel cleaner en je krijgt alleen binnen wat er toe doet. Zeg maar alleen wat verdampt bij 0C - 200Celcius, dus niet 0C - 1200Celcius
        - Je bent niet zo afwezig en de beleving is meer als een xtc innemen. Dus het komt pas na 10 minuten heel mellow inzetten.
        - Je bent zuiniger met je wiet. Je hebt maar een beetje nodig om high te worden

        Nadelen vapen:
        - Het effect is niet instant
        - Een pijp is sneller gestopt en aangestoken
        - Je bent afhankelijk van stroom en gevulde batterij
        - Je hebt niet de smaak ervaring als bij pijp roken bij echte lekkere verse tropical wiet. Overigens nog nooit verse tropical wiet hiermee gerookt.

        Voordelen Storm t.o.v concurentie:

        - Voelt heel solide aan, dank zij metalen behuizing en kermamische kamer.
        - Makkelijk schoon te maken.
        - Ik kan er makkelijk een week mee doen zonder bij te laden. (enkele sessies per week)
        - Erg goedkoop (E99,-) t.o.v. een vulcano of andere topline producten
        - 5 standen! ipv 1 of 3 wat je bij de concurrentie ziet
        - Werkt met elke samsung charger.

        Nadelen, die ik ervaren heb:

        Comment


          #5
          Re: Storm Vaporizer Review

          Mooie reviews en leuk om te zien dat ik niet de enige enthousiasteling ben

          Kheb me er een tijdje online in verdiept, de storm is voor zn prijs wel echt de beste deal die er is. Kheb m sinds gisteren. Volgens verpakking de "vernieuwde" versie (niets gelezen over dat je de kamer moet vervangen in de handleiding?). Dat mondstukje kun vervangen door een glazen mondstuk en er is zelfs een eveneens glazen bubbler als 't je niet bevalt. Heb r zelf de bubbler bij, maar die moet ik nog uitproberen.

          Comment


            #6
            Re: Storm Vaporizer Review

            Ik gebruik deze nu ook al een dikke maand €89 bij azarius. Heb er een extra batterij bij besteld en een apparte oplader(oplader niet bij azarius te verkrijgen).
            Extra batterij is wel noodzakelijk als je geregeld iets wilt vapen.
            Het is een goede vaporizer alleen moet het glazen mondstuk er zeker wel bij besteld worden want het orgineel word te warm en is goedkoop.
            storm vaporizer: http://azarius.nl/vaporizers/portable_vaporizers/storm/
            accesoires: http://azarius.nl/vaporizers/brands/storm/
            oplader: https://www.zaklampwinkel.com/niteco...harger-oplader

            Comment


              #7
              Re: Storm Vaporizer Review

              Bevalt hier nog steeds goed! Met glazen mondstuk.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #8
                Re: Storm Vaporizer Review

                Is de smaak niet minder als een gewone joint dan?

                Comment


                  #9
                  Re: Storm Vaporizer Review

                  Dat ligt aan je smaakpapillen, of je het minder lekker vindt.
                  De smaak is niet minder, maar compleet anders.
                  Net als het verschil tussen een sigaar en een sigaret, komt beide rook uit, maar is niet te vergelijken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Storm Vaporizer Review

                    Meer de smaak van wiet, zoals het moet zijn
                    Maar hangt wel af van hoe goed de vaporizer is, mijn volcano heeft een veel
                    betere smaak dan de storm, maar de storm is zeker niet slecht.
                    Hangt ook af op welke temp. je verdampt, lager is meer smaak en
                    hoger meer effect (ander effect).

                    Comment


                      #11
                      Re: Storm Vaporizer Review

                      Heb nu ook glazen mondstuk bij Storm, dat is een verschil van dag en nacht met originele mondstuk.
                      Schijnbaar damp je toch wat rubber mee.
                      Heb inmiddels mijn tweede Storm. Het niet altijd opwarmen hing me de keel uit. De replacement heeft geen problemen

                      Heb ook een Arizer Extreme Q aangeschaft. Dat is net weer een stukkie beter. Voordeel daarvan is dat je geen batterij meer nodig heb. En je geen vermoeidheidsverschijnselen hebt na een vape sessie als het effect weg-ebt. Heel apart. Maar eens inbouwen in een kast.

                      Alleen niet echt handig om te verplaatsen met al die glazen onderdelen. Dat gaat weer 10x makkelijker met een Storm. Storm met glazen mondstuk komt behoorlijk dicht in de buurt van Arizer. Heb het niet over de fanstand met ballon (nog geen ervaring mee)

                      Comment


                        #12
                        Re: Storm Vaporizer Review

                        Schijnbaar damp je toch wat rubber mee.
                        Ghehehe, klinkt als kunstgras...

                        Comment


                          #13
                          Re: Storm Vaporizer Review

                          Door de reviews van de storm hier heb ik er zelf ook maar een aangeschaft. Thx![emoji1360]


                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            #14
                            Re: Storm Vaporizer Review

                            En ja ik heb gisteren de storm ontvangen. Snelle levering!
                            Nu lees ik de gebruiksaanwijzing en zie ik ineens dit op de doos maar waar vind ik die anode's silicone tip?
                            Wie ken mij helpen?


                            I like it!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              #15
                              Re: Storm Vaporizer Review

                              Ik denk op de pool van je batterij. Hier doen ze vaak iets op om te voorkomen dat het apparaat stroom krijgt en dat de batterij kan leeglopen als hij nog in de verpakking zit.

                              kijk op 1:45

                              https://www.youtube.com/watch?v=uHMHTjN6kN4

                              Comment

                              Bezig...
                              X