Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vertrouwniemand
    Gandhi Ganjamaster
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 482

    #1

    Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,


    Ik geniet soms ook wel eens van een lekkere buiten wiet om te roken.

    DSC09971.jpgDSC09970.jpgDSC09973.jpgDSC09974.jpgDSC09979.jpgDSC09981.jpg

    Dit zijn 2 soortjes buiten wiet.


    Mensen zeuren altijd over buiten wiet in vergelijking met binnen wiet, (buiten wiet is niet te smoren.......etc.... )
    Dat vind ik persoonlijk dikke gezeik!!!

    Waarom niet lekker genieten, in plaats van te lopen naaien

    Zowel buiten wiet heeft zijn charme's als binnen wiet.








    Graag hierop jullie mening?
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

    Psst op foto 6 op het meest rechtse topje( voor de kijkers) lijkt wat toprot te zitten ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • ip20
      Big Bongmaster
      Nieuw Lid
      • Jun 2015
      • 369

      #3
      Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

      kan het nog niet zo goed herkennen toprot, maar dacht het ook al boven en onderin op foto 2 te zien....
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment

      • vertrouwniemand
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 482

        #4
        Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

        Goed opgelet!!! haha heb er niks van ingezet om te kijken of er mensen wakker zijn
        Mooi mooi, dit verwijder ik bij het rollen van een joint dus.
        Wietje komt van een vriend en is gratis proever met medeweten van de rotte plekjes.


        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
        °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

          Tuurlijk let ik op, zou niet willen dat je ziek wordt !
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • vertrouwniemand
            Gandhi Ganjamaster
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 482

            #6
            Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Tuurlijk let ik op, zou niet willen dat je ziek wordt !
            Ow jij bent toch een schatje hoor!
            Thnx stemmatje Dikke Kus!
            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
            °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

              Buitenwietjes niks mis mee, integendeel, vaak zeer smaakvol!
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #8
                Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                Ik ben dit jaar pas met me tweede kweek bezig.

                Over me tweede kweek was ik best te spreken, al was het anders als de coffee shop wiet.

                Moeilijk uit te leggen. Ik werd er wel lekker rustig van, maar het high gevoel was minder.
                Toch miste ik dat niet echt. Misschien vind ik zelf me eigen wiet wel lekkerder.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • vertrouwniemand
                  Gandhi Ganjamaster
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2015
                  • 482

                  #9
                  Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                  DSC09982.jpgDSC09987.jpgDSC09995.jpg

                  Voor de kijkers (toprot)
                  Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                  °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                  Comment

                  • Akhaasje
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2015
                    • 215

                    #10
                    Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                    buitenwiet ruleerd.

                    Haas

                    Comment

                    • vertrouwniemand
                      Gandhi Ganjamaster
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2015
                      • 482

                      #11
                      Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Akhaasje
                      buitenwiet ruleerd.

                      Haas
                      hahahaaa
                      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                      °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                      Comment

                      • Modest
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 1390

                        #12
                        Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                        Bedankt voor de geweldige bijdrage aan dit forum.
                        Nog nooit van gehoord, buitenwiet. Komt dat ook uit zaadjes dan?
                        En moet je dan geen zakje rond je VSA trekken? Lijkt me niet zo goed tijdens een regenbui...
                        Brandgevaar tijdens een regenbui is wel nihil.
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #13
                          Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                          Buitenwiet leeft en stuk langer en staat aan veel meer belagers en minder gunstige externe omstandigheden bloot dan binnenwiet.
                          Hierdoor maakt buitenwiet veel meer secundaire metabolieten (stoffen die de plant aanmaakt als reactie op zijn omgeving, zoals terpenen) aan dan binnenwiet. Deze secundaire metabolieten kunnen smaak en werking beïnvloeden. Nu is smaak nogal persoonlijk maar ik rook graag een buitenwietje.

                          Comment

                          • Droned
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2015
                            • 208

                            #14
                            Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                            er gaat niets boven een mooi volle zon gekweekt weedje.
                            geen enkele lamp kan de zon evenaren.

                            Mvg!
                            A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                            Comment

                            • Faach Viechuur
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2015
                              • 882

                              #15
                              Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                              Buitenwiet leeft en stuk langer en staat aan veel meer belagers en minder gunstige externe omstandigheden bloot dan binnenwiet.
                              Hierdoor maakt buitenwiet veel meer secundaire metabolieten (stoffen die de plant aanmaakt als reactie op zijn omgeving, zoals terpenen) aan dan binnenwiet. Deze secundaire metabolieten kunnen smaak en werking beïnvloeden. Nu is smaak nogal persoonlijk maar ik rook graag een buitenwietje.

                              http://www.medcanvzw.be/416053521

                              Interesting.... heb altijd een naar beeld bij buitenwiet, in vergelijking met binnenwiet.

                              Kan ook komen, dat het nooit goed gekweekt/gedroogd is geweest.


                              Vorig jaar mening iets bijgesteld na het roken van een super (lekker/werkend) buitenwietje van een collega.

                              En nu is het ook nog eens "verklaard"... volgend jaar gaan d'r een paar in de tuin.


                              Oorspronkelijk geplaatst door Modest
                              Bedankt voor de geweldige bijdrage aan dit forum.
                              Nog nooit van gehoord, buitenwiet. Komt dat ook uit zaadjes dan?
                              En moet je dan geen zakje rond je VSA trekken? Lijkt me niet zo goed tijdens een regenbui...
                              Brandgevaar tijdens een regenbui is wel nihil.

                              Wellicht is het beter om er een metalen bak over heen te zetten

                              Mijn VSA wordt altijd fucking heet, en lijkt me dat dat plastic zakje gaat smelten.

                              Maar misschien koelt ie buiten ook beter, zou ook kunnen...

                              Comment

                              Bezig...