Wiet roken niet lekker?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thijmen153
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 9

    #1

    Wiet roken niet lekker?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Als ik wiet rook vind ik het niet lekker. Ik koop meestal powerplant met vrienden gewoon voor het effect. Heb laatst een gram bubblegum gekocht omdat ik wel eens een "zoete" wiet wou proberen maar ik blijf het eigenlijk vies vinden.. of zou de coffeeshop mij een andere soort mee hebben gegeven?
    Hoe kan ik nou echt van een wietje genieten? (Vooral de smaak)
    - als ik een joint rook is het een pure.

    Mvg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Wiet roken niet lekker?

    Probeer het eens niet-puur.
    Of ga het verdampen, dat geeft een compleet andere smaak.

    Vind je dat ook niets, dan gebruik je het toch niet ?

    Ik vind Sushi vies, dat eet ik ook niet elke dag.
    Nooit eigenlijk. Dus.

    Je kunt ook van andere dingen een buzz krijgen.
    Grote inspanningen tijdens sporten bijvoorbeeld kunnen je een mega-goed gevoel geven.
    Als je vrienden jou niet respecteren als je geen wiet rookt zijn ze misschien wel niet zo geschikt als 'vriend'.

    Wat de coffeeshop jou geeft weet ik niet.
    Ik werk daar niet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #3
      Re: Wiet roken niet lekker?

      Misschien is wiet niet jouw ding ? Heb je wel effect van het blowen ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Thijmen153
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Aug 2015
        • 9

        #4
        Re: Wiet roken niet lekker?

        Ik doe het niet omdat het MOET van vrienden hoor.
        Ik heb er zeker wel effect van.

        Heb vandaag een gram blackout gekocht, iemand die deze wiet kent?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Wiet roken niet lekker?

          Ik had dat er later pas bij gezet omdat ik weet dat het vaak voorkomt.
          Mooi dat jij wel goeie vrienden hebt dan.

          Even ter ondersteuning van m'n eerdere gezwans :

          Het euforisch gevoel na een stevige joggingsessie, ook bekend als de runner's high, zou vergelijkbaar zijn met een echte high na het roken van cannabis.
          Althans dat blijkt uit een onderzoek bij muizen door Duitse wetenschappers van de universiteit van Heidelberg.
          Het hele artikel op gva.be : <linkje>


          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Dain II
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Feb 2015
            • 14

            #6
            Re: Wiet roken niet lekker?

            Je moet voor jezelf uitmaken of het aangename effect opweegt tegen je afkeer van de smaak. Als je er echt effect van hebt dan kan je er wellicht wel mee leven .

            Comment

            • kishan007
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2015
              • 447

              #7
              Re: Wiet roken niet lekker?

              * ga naar een coffeeshop en vraag daar of je mag vapen er zijn shops die dat doen
              * ik prefereer mijn joints met zware shag (verders naast me joints rook ik niet echt)
              * em [robeer anders dabben met BHO gheheh
              K-007
              Kishan's kijkdoosje

              Comment

              • stefanbong
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Oct 2015
                • 2

                #8
                Re: Wiet roken niet lekker?

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Ik had dat er later pas bij gezet omdat ik weet dat het vaak voorkomt.
                Mooi dat jij wel goeie vrienden hebt dan.

                Even ter ondersteuning van m'n eerdere gezwans :
                Het hele artikel op gva.be : <linkje>


                Ik ren alke dag 15 km. Die runnershigh is meer een voldaan gevoel dan een high gevoel.
                En dat weet ik omdat ik achteraf vaak wat skunk veporiseer, en dat is een totaal ander gevoel.


                Verzonden vanaf mijn iPhone 7 met Hps lamp ingebouwd (was t maar zo)

                Comment

                • Ras Tafari
                  Stoner
                  Member
                  • Oct 2015
                  • 21

                  #9
                  Re: Wiet roken niet lekker?

                  rook eens een brokje hasj, gewoon wat marrokaanse. Niet dat veel shops nog andere hebben naar mijn ervaring, maar passeer er dan ook niet elke maand. Ben een belg.
                  afghaan zou ik laten liggen, als je al een lekker stukje van vind dan is het haast zo zwak dat je er hoog uit wat draaierig van word, zoals: snel van je stoel komen....
                  Wanna join? Pass da spliff!

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #10
                    Re: Wiet roken niet lekker?

                    Hij rookt puur.
                    Da draait zo kudt met hasj..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Wiet roken niet lekker?

                      Kan wel hoor.





                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #12
                        Re: Wiet roken niet lekker?

                        Interessant flint, zou je dat dan ook nog in een blaadje kunnen draaien en het midden stuk opvullen met weed/hasj? Want zoals die man het rookt kan je het ook niet helemaal oproken he?


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #13
                          Re: Wiet roken niet lekker?

                          alles kan ook ne ferme pure hasch joint , maarjah als je niet eloofd vind ikdat prima thugs

                          ieder e ding, die man heet geogege servantas met ze acternaam als je niet gelooft dat pur hach roken kan gelof je dusgeage niet, das ne man die al alles gerookt heeft maar bon

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #14
                            Re: Wiet roken niet lekker?

                            Ik geloof het wel, alleen vroeg ik me dat af. Ik heb al vele filmpjes gezien van die man dus dat hij weet waar em mee bezig is dat wetek wel.

                            Thugz


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • steundheufd
                              Advanced Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Mar 2014
                              • 1234

                              #15
                              Re: Wiet roken niet lekker?

                              als ge dan los die vuurbal in u keel krijgt doet ge da geen 2 keer !

                              Comment

                              Bezig...