Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dromen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dromen

    Korting op 420shop
    Dag,

    aangezien ik al jaren dagelijks cannabis rook heb ik al jaren geen dromen meer als ik slaap.
    nu ben ik op vakantie (maand) in een land waar het gewoon dom is om toch te blowen.
    voordeel is dat ik nu elke nacht de meest geweldige en intense dromen heb en ze kan onthouden.
    hoe komt het dat als ik blow ik niet droom en of ze niet kan onthouden.
    is er een manier om toch te blowen en ook te dromen en ze te onthouden want ik ben helemaal vergeten hoe geweldig dromen eigenlijk zijn. Heeft het te maken met een soort wiet / hash?

    misschien vreemde vraag maar ik zit er mee,

    thanks

    #2
    Re: Dromen

    Probeer zelf of wiet/hasj een verschil maakt verder denk ik niet of er een manier is om je dromen te onthouden en toch te blowen.
    Ik heb hier zelf geen last van, succes

    Coop

    Comment


      #3
      dit stukje tegen over Cannabis en de invloed op je slaap.

      Cannabisgebruikers overal ter wereld melden dat wanneer ze regelmatig gebruiken, de subjectieve ervaring van dromen afneemt of geheel afwezig is, en dat het dromen opnieuw begint na het stoppen van het cannabisgebruik, en wel met opvallende intensiteit.
      Het lijkt erop dat de vermindering van de remslaap die wordt veroorzaakt door THC achter dit verschijnsel zit.
      Je kunt dit verschijnsel wellicht enigszins ondervangen door een cannabissoort te kiezen die ongeveer evenveel THC als CBD bevat.


      Blijkbaar zijn er soorten waarvan het effect "wellicht" minder is.
      Ze weten het niet zeker, maar wellicht, misschien. (sluikreclame?)
      Probeer het eens met zo'n soortje, ik ben benieuwd of het werkt.
      Last edited by QnQ; 6 February 2016, 10:15.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X