Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grinder kopen in gent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grinder kopen in gent

    Korting op 420shop
    Hey,

    Iemand die weet waar in Gent je een deftige grinder kunt kopen?

    grtz

    #2
    Ja hoor
    Bagattenstraat (richting Vooruit lopen), links afslaan aan je linker kant na 15meter. Is een winkeltje waar zo meestal op de straat al muziek speelt, vlak bij die lichten. Hebben uitgebreide keuze aan bongs, zo ook (iets te dure) weegschaaltjes. Ligt dus op 30M van de Vooruit .

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      aan een kruispunt?

      is er anders ook iets die meer aan de andere kant ligt

      grtz

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          mijn velo heeft een platte band en mijn velopomp is kapot

          grtz

          Comment


            #6
            in de hoogpoort naar de lange munt op ..zon rommelwinkelke me t-shirts buiten binnen ook wa pijpen weegschaalkes grinders... baas is een volledig gestoorde Israelier ... anders in de Shanti in de donkeresteeg

            Comment


              #7
              aan de zuid, als ge aan de hoofdingang staat van het shopingcenter die straat links op het einde van de straat aan de overkant, daar verkopen ze ook cannabis lollys

              Comment


                #8
                Ga gewoon naar de Street, daar hebben ze waterpijpen, bongs, alle soorten blaadjes, blunts, grinders, screens voor in uw pijpke, enz.

                Ma da's waarschijnlijk waar HighHaze het net over had.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Re: grinder kopen in gent

                  Bij ons verkopen ze goeie, goedkope grinders in bijna elke nachtwinkel....

                  Comment

                  Bezig...
                  X