Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volcano bong adapter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volcano bong adapter

    Korting op 420shop
    Ik heb dit gekocht voor mijn bong.



    Nu merkte ik gisteren dat je ook gewoon het je ballon tegen je bong kunt houden en dat werk ook uitstekend.
    Alleen hoef je die dan vast te houden.

    Ik neem vanavond eens een filmpje op wat ik bedoel. Maar als je een volcano hebt en een bong. De hits zijn zo smooth en lekker erdoor!
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    #2
    Re: Volcano bong adapter

    Morgen komt het ding aan, maar ondertussen heb ik al een beetje verder gezocht en kun je die dingen gewoon zelf maken.

    http://www.thingiverse.com/thing:763031

    Hier download je de bestanden voor zowel de 14 als de 18mm adapter.

    En tegenwoordig kun je voor een appel en en ei iets laten drukken.

    Het enigste dat me hiervan weerhoudt is het materiaal. Ik vermoed dat plastiek niet echt een goed materiaal is om door te vapen.

    Iemand een idee hierover?
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Re: Volcano bong adapter

      Er gaat geen hoge temperatuur damp doorheen toch? Dan lijkt het me niet zo'n probleem. Zou voor de zekerheid wel een "food safe" plastic gebruiken.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Volcano bong adapter

        Nee inderdaad. Het is geen koppelstuk die op de vaporizer komt te staan.
        PLA zou moeten voldoende zijn.

        Ik heb de glazen versie besteld. Het was maar 15€ en het laten printen ging me +-8€ gekost hebben. Voor zo'n klein verschil neem ik het risico niet.

        Maar wel handig om te weten dat er veel van die dingen beschikbaar zijn (pax2 adapters voor bongs, vulkokers, etc..).

        Zeker nu je met die 3D labs gemakkelijk alles kan laten printen.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment

        Bezig...
        X