Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

    Korting op 420shop
    Beste JD lezers,

    Ik vind het heerlijk om als ik van een lekker jointje geniet een bak koffie te drinken. Ook maak ik wel is met mijn tong de joint nat om een inbrander of een heet gerookte joint te verkomen.

    Als eerste merkte ik al gauw dat bij het uitademen nadat ik een slok koffie nam een heerlijke salmiak smaakt geeft aan de rook. Ook merkte ik op dat een joint die ik had nat gemaakt een intensere smaak had.

    Na diverse malen wist ik zeker er iets moest zijn wat dit veroorzaakte. Wist dat het de koffie was, maar wat was het dat dit effect had in de koffie.

    Na een paar korte zoek opdrachten via Google kwam ik op de volgende site van de Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu en kon hieruit opmaken dat het de stof Harman was die dit veroorzaakte
    Van de stof harman wordt verondersteld dat het een stemmingsverhogende werking heeft – vergelijkbaar met het effect van antidepressiva. Deze stemmingsverhogende effecten kunnen de rookverslaving versterken. Aceetaldehyde zou ook de verslaving aan sigaretten kunnen vergroten door het versterken van de verslavende werking van nicotine. Hierdoor kan het gebruik van suikers in tabak indirect schadelijk zijn. Het kan er uiteindelijk toe leiden dat meer sigaretten worden gerookt en zo ook de oorzaak zijn van een hogere mate van blootstelling aan de giftige stoffen in sigarettenrook.

    Tijdens de verbranding van de suikers in de tabak worden bovendien zuren gevormd die het moeilijker maken voor de in de sigarettenrook aanwezige nicotine om de hersenen te bereiken. Dit dwingt rokers om meer trekjes te nemen en dieper te inhaleren teneinde in hun nicotinebehoefte te voorzien.
    wat zijn jullie ervaringen tips & truuks??
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

    #2
    Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

    Als ik wiet rook die wat minder smaakt of wat scherp is neem ik er altijd een werthers echte of een limoen keelpastille erbij in m'n mond.

    Comment


      #3
      Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

      Wat dacht je waarom een samson na een drum of omgedraait niet smaakt?

      Dat heeft weing met de tabaksplant zelf te maken enkel met de zooi die ze eronder mengen voor de klantenbinding te waarborgen

      Comment


        #4
        Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

        Das een goede ghehe keelpastilles
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment


          #5
          Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

          Ik gebruik nu en tijd greengo vloei
          En de smaak van de wiet is sterker en lekker voor de keel

          Comment


            #6
            Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

            owh dat zijn die bruine vloeitjes toch (ongebleekt). Grappig dat ieder zijn smaak toch zo kan verschillen.
            K-007
            Kishan's kijkdoosje

            Comment


              #7
              Re: Tips & Tricks: Voor een beter effect of smaak

              Ja klopt probeer maar is en brown ongebleekt is ook goed

              Comment

              Bezig...
              X