Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smaak van Jointje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smaak van Jointje

    Korting op 420shop
    Ik doe altijd een klein beetje tabak in mijn jointje, van een sigaret.
    en ik doe voor de rest heel veel wiet erin bijna puur dus..
    Maar ik vind het roken van een joint niet zo lekker, het gaat er me puur om stoned/high te worden.
    Hebben jullie tips waardoor mijn jointje lekkerder smaakt?

    #2
    Re: Smaak van Jointje

    Je kan je weed ook altijd curen hiervoor effe op de link klikken om meer uitleg http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t3428.html, of ipv tabak, knaster gebruiken, die hebben ze bij growshop alien.

    Grtz
    Last edited by westport; 16 April 2009, 19:51.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Smaak van Jointje

      Ben gestopt met tabak, in't begin is da wel wennen, maar nu kan ik absoluut geen tabak meer verdragen, veel te straf, juist andersom dan in't begin dus!
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Re: Smaak van Jointje

        Oorspronkelijk geplaatst door Chroniclead View Post
        Ik doe altijd een klein beetje tabak in mijn jointje, van een sigaret.
        en ik doe voor de rest heel veel wiet erin bijna puur dus..
        Maar ik vind het roken van een joint niet zo lekker, het gaat er me puur om stoned/high te worden.
        Hebben jullie tips waardoor mijn jointje lekkerder smaakt?
        Overweeg een andere methode om te roken, zoals een glas op glas bong of glazen pijpje. Niet alleen behoud je de smaak door de wiet puur met een glaswerk te roken. Je hoeft ook nog eens minder wiet te gebruiken omdat de tabak je high niet verpruts, het is minder schadelijk voor je lijf -tabak bevat nicotine en nicotine is niets anders dan gif voor de mens- en je kunt met een kommetje veel beter doseren.

        Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
        Ben gestopt met tabak, in't begin is da wel wennen, maar nu kan ik absoluut geen tabak meer verdragen, veel te straf, juist andersom dan in't begin dus!
        Hier ook, ik had afgelopen vrijdag een Jack Herer joint en de tabak was als de duivel op m'n longen. Ik houdt het toch maar lekker bij puur.

        Comment


          #5
          Re: Smaak van Jointje

          maar naast het blowen rook ik wel gewoon zware shag.. maar toch vind ik toch niet lekker een jointje met halfzware shag hoe weinig het ook is.. ga binnenkort puur proberen

          Comment


            #6
            Re: Smaak van Jointje

            die joint op de foto naast je naam ziet er anders niet slecht uit

            ik gebruik een beetje tabak in een joint en ik rook enkel puur als het een heel droog wietje is

            Comment


              #7
              Re: Smaak van Jointje

              met klein beetje tabak ( belgam 20) voor de branding

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Smaak van Jointje

                  Nog dat geluk


                  Maar meest mensen die met shag / tabak draaien, en spreken van een 'scherpe smaak'; gebruiken vaak een verkeerd merk...

                  Ik prefereer een goedkoop merk als Pall Mall, omwille van het quasi smaakloos zijn...



                  mvg
                  wee-wee

                  Comment


                    #10
                    Re: Smaak van Jointje

                    Waarom niet verdampen.....

                    zie topic http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zer-t3377.html

                    En Filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=RhEGp...layer_embedded
                    "Medicinaal kweker en gebruiker"

                    Comment


                      #11
                      Re: Smaak van Jointje

                      Met een streepje tabak erbij,Belgam20.

                      Comment


                        #12
                        Re: Smaak van Jointje

                        Een maat van me had een tijd terug kwart zware shag.
                        Daar zat pas geen smaak aan, maar het was ideaal voor een joint.
                        Verder idd misschien iets anders dan een joint roken zoals hierboven is gezegd. Of misschien een smaak bluntje, zijn heel veel keuzes in en de meeste zijn zeer goed te pruimen.

                        Mijn persoonlijke mening over de eerder genoemde knaster is GADVER.
                        Niks voor mij..

                        Comment


                          #13
                          Re: Smaak van Jointje

                          dutch spirit is een goed alternatief voor tabak www.dutchspirit.info

                          Comment


                            #14
                            Re: Smaak van Jointje

                            American Spirit ook, 100% additive-Free Natural Tobaccos

                            Comment


                              #15
                              Re: Smaak van Jointje

                              shag vind ik te zwaar ik gebruik gewoon de tabak uit mijn sigaretten :p

                              Comment

                              Bezig...
                              X