Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vape vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vape vraag

    Korting op 420shop
    Goede middag iedereen,

    Een tijdje geleden had ik een post aangemaakt met de vraag welke vape goed is voor wiet en hasj.
    wegens omstandigheden heb ik er toen geen meer gekocht. Nu wil Ik er toch een kopen maar nu is me bedrag 100+- Na op internet gezocht te hebben kwam ik op de storm uit heeft iemand met deze ervaring? Of raden jullie me een andere aan?

    alvast bedankt voor het reageren!
    gr zipzop

    link storm: https://www.vaposhop.nl/vaporizers/p...vaporizer-pen/

    #2
    Re: Vape vraag

    Wel dat glazen mondstukje erbij doen, is echt de moeite waard. Fijne vaporizer vind ik zeker voor dat geld. Fijn ook dat je de batterij kunt wisselen. Lekker doorstomen de hele dag..

    Comment


      #3
      Re: Vape vraag

      Geen ervaring mee maar ben er wel heel benieuwd naar

      Naar alle ervaringen met vapes want ze kosten best nog wat

      Deze leek mij qua prijs kwaliteit ook erg fijn

      Comment


        #4
        Re: Vape vraag

        Hier was minstens 1 iemand met zo'n pen en die was daar content van. Ik zou er alleen geen hash in gaan steken voor uw kruidenkamer volledig smerig is. Heb het is met een bolletje schaarhars gedaan in de flowermate en dat werd een plakkerige bedoening.

        Comment


          #5
          Re: Vape vraag

          Zou voor mij puur voor wiet en shatter zijn. Maja dat zijn zulke kleine beetjes steeds

          Comment


            #6
            Re: Vape vraag

            Zodra je gaat VApen zeg je gelijk fuck bongs , waterpijp en jonko !

            het meurt niet en je hebt een hele andere high ervan! en de smaak is mega puur
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #7
              Re: Vape vraag

              Ik gebruik een flowermate mini. Ik kocht dat ding omdat ik het stoned effect van een joint heel vervelend vind.
              Met de vape kan je dit heel goed sturen blijkt in de praktijk, stinkt bijna niet, weinig wiet nodig, veel gezonder dan verbranden. Ik ben helemaal blij met dat ding. Helaas zijn ze niet goedkoop maar mijn omgeving en mijn gezondheid zijn me wel wat waard
              Last edited by Tuintjes; 29 August 2016, 20:32.

              Comment


                #8
                Re: Vape vraag

                Niet goedkoop, maar de grasshopper is de max. Ik heb er al een paar geprobeerd (en heb er 2 zelfs gekocht, namelijk de wipsr2 en de pax2) en sinds ik de gh heb liggen die in de kast.

                Convectie!!!! Geen gedoe met schoonmaken en plakkerigheid. En de hits zijn zoals mijn volcano. Je stopt er bijna niets in (0.2g) en wordt zo ripped als een joint.

                Maar het is niet goedkoop en de batterijen gaan voor geen meter mee. Maar ik kan niet meer zonder.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment

                Bezig...
                X