hoeveel smoor jij gemiddeld?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #1

    hoeveel smoor jij gemiddeld?

    Korting op 420shop
    helleuw de boys!

    ik vroeg me zo een af... Hoeveel smoren die lui op het forum wel niet?
    Want ik merk dat er hier een hoop serieuze smoorkoppen zitten.
    Dus bij deze: hoeveel J-tjes steek jij er per dag op? Zijn ze puur? Welke soort?...

    Peacah!
    grow da weed, smoke it's buds
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #2
    Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

    Ik zal allereerst zelf mn vraag beantwoorden:]

    Ik smoor best wel weinig eigenlijk, alleen in de weekends. Dan doe ik er een paar met de maten op, zeg maar iets van een 6-8 per avond. We roken ze heel licht: in totaal (over de 8) iets van een 3 gram, zodat je lekker lang lichtjes high bent. op het einde ben je wel zo stoned als iets natuurlijk. Ik zweer bij Northern Light!

    Vree
    Last edited by CelisMan; 17 April 2009, 15:58. Reden: foutjeuh
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

      1 dikke joint bijna puur, in de late avond.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #4
        Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

        Ik rook per jointje ongeveer 0,7 gram, da's een klein topje. Ik rook er dan 2-5 per dag met wat tabak. Het hangt mede van mijn werktijden af. Ik begin soms vroeg en ben dan ook vroeg thuis

        Greetzz

        Comment

        • Mr_3ppozz
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 659

          #5
          Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

          ai.. dan rook ik nog best veel

          Kheb standaard in mn auto liggen voor onderweg naar mn werk.

          Dan als ik thuiskom eentje als ik trug kom van de hond uitlaten.... dan is het tijd voor het huishouden en zodra de avond lekker op gang is gaat der nog 1 aan.
          Als ik langere nachten maak rook ik er ook meer, maar over het algemeen rond de 4 5 per dag... das eigk best veel khaal iedere week 5 gram en daar moet ik het maar mee zien te redden

          Ik rook met tabak, bij voorkeur sigaretten, weedjes wisselen met wat de shop in de aanbieding heeft...mn voorkeur gaat uit naar haze soortjes maar die zijn meestal vrij prijzig....daar haal ik meestal een grammetje of 2 van als ik eens een weekendje iets anders ga doen dan thuiszitten
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #6
            Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

            Bij mij gaat het zo, na de dagelijkse opfrissing en men kleren aan te trekken rol ik men 1ste die ik op rook terwijl ik de honden uitlaat.
            Terug thuis draai ik me nog 1 voor bij de koffie, voor ik vertrek naar men werk draai ik er 1 voorlangs de weg. Tijdens de lunchpauze (2uur) rook ik er 2. Na het werk 1, de honden uitlaten 1, na het eten 1, daarna tijdens de avond tot ik naar men bed ga een stuk of 5 samen met het vrouwtje.
            Dus een 13tal op een gewone door de weekse werkdag, int weekend is het +-hetzelfde soms wat minder is een beetje afhankelijk van wat ik dan doe. Tijdens de dag rook ik nu SourJack 3/4tabak 1/4 weed, avonds KoKush, nightshade of anesthesia 1/2tabak 1/2weed.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

              Elke avond 2 sjaggies met wiet er in voor het slapen Doubelfun eigen kweekje
              God was never on your side..

              Comment

              • zion
                Advanced Grower
                • Feb 2008
                • 1056

                #8
                Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

                Man man, sommigen roken hier echt de hele dag door.
                Ik heb dat ook gedaan, maar door slechte ervaringen ben ik ermee gestopt.
                De laatste 3 weken voor de paasvakantie liep het ook een beetje uit de hand.
                Ik ging naar de lessen (lesuren per dag variëren nogal), dan was het een 8-tal km fietsen naar men kot(lekker gezond ) en eenmaal op kot stak ik vrijwel meteen eentje aan. Soms had ik wel een werkje te doen. Dat deed ik dan, anders kwam het er niet meer van na een joint.
                En dan ja, dan was de avond begonnen, effect eenmaal uitgewerkt, nog eentje.
                Vreemd hoe ik ben geëvolueerd. In januari was ik tevreden met 1 à 2 jointjes per avond (met 2 man). Die laatste 3 weken waren het er heel wat meer, mede dankzij een vriend die er vaak langs kwam (om niet te zeggen dagelijks ).
                De eerste week van de paasvakantie rookte ik 2 tot 3 in mijn eendje (heb je hem? Eendje ipv eentje....

                wat een onzin..

                Dusja, conclusie: bij mij loopt het snel uit de hand en heb totaal geen zelfdiscipline.
                Eenmaal de wiet op is, ja dan kan ik niet meer roken natuurlijk. Maar het probleem is. Er komt altijd wiet van ergens, een wonder.
                Ik wil mijn leven beteren en vooral meer zelfdiscipline kweken. Maar het probleem is dat ik snel ben afgeleid, ben een beetje een dromer. Als ik aan het studeren ben bijvoorbeeld, dan hou ik dat 30minuten vol, dan ben ik met iets anders bezig. Soms gewoon wat rondlopen in het huis en opeens de zetel inploffen en de tv aanzetten..
                Maarjah, dat gaat denk ik wel beteren met de tijd denk ik.

                Wat een verhaal lol, veel onzin. Ik denk niet dat iedereen tot het einde gaat geraken, maar whatever, zo heb ik me toch eens bezig gehouden en kan ik nu weer verder studeren

                Greetz,
                zion

                Comment

                • CelisMan
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 561

                  #9
                  Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?


                  Zion, k lig plat met heel je post

                  (eendje-eentje ksnap hem! )
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  • weedeveryday
                    Retired
                    • Feb 2009
                    • 458

                    #10
                    Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

                    thangt er van af. heb ik er veel ja dan rook ik veel.
                    heb ik niet veel is het iets minder.
                    ben ik down of happy,heb ik eengoeie dag achter de rug dat speelt allemaal rol bij mij.

                    grtz when you down smoke it up

                    Comment

                    • SaRs!
                      Wicked Stoner
                      • Jan 2009
                      • 249

                      #11
                      Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

                      Zion heeft mijn situatie haarfijn uitgelegd

                      Live your life now

                      Peace

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: hoeveel smoor jij gemiddeld?

                        Waar drama he Zion Half uurtje studeren en dan even wat anders doen is heel normaal hoor. Een mens neem ongveer maar een half uur les stof op en dan heb je even pauze nodig.
                        Maar snap je verhaal , )
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...