Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Ik heb in het begin van de kweek veel te veel voeding gegeven. Het was 1malig 100 keer te veel (had de verpakking verkeerd gelezen) van het merk Bio Nova, soil supermix. Daarna heb ik ze niets meer gegeven. Nog 2en half maand gegroeid zonder extra voeding. Aan de plantjes niets gemerk overigens.

    Nou vroeg ik me of of ik het daarom zo benauwd krijg als ik mijn wiet vaporize? Ik moet ook veel hoesten en mijn keel prikt.

    Ik vaporize nu met zo'n goedkope glazen bol waar je een aansteker onder moet houden. Wordt mijn vaporizer misschien te warm?

    Iemand anders met deze klachten? Ik heb in het verleden wel bronchitis gehad en als ik verkouden ben komt dit terug, maar daar heb ok nu geen last van. Ik weet dus niet of ik daarom extra gevoelig ben voor de benauwdheids klachten.

    Iemand wijze raad?
    Last edited by lisaa; 10 October 2016, 09:55.

    #2
    Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

    Ja, stoppen met roken als je regelmatig bronchitis hebt.
    Dan neem je de oorzaak en het gevolg weg.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

      probeer een andere soort wiet?
      goedkope thai etc.

      Wellicht een keer proberen met een bong met water of zelf iets in elkaar flansen.
      Zodat de rook daar water gaat en wat meer afkoeld.

      Comment


        #4
        Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

        Ik denk dat het probleem in de "vaporizer" zit.
        Wat erg belangrijk is met een vaporizer is de temperatuur en zo'n crackpijp kun je totaal geen temperatuur mee regelen.
        Als je een vaporizer wilt gebruiken dan zou ik er een aanschaffen die de temperatuur kunt instellen.

        Comment


          #5
          Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

          Hey, Bedankt voor de reacties. Ik denk zelf ook dat het aan de vaporizer ligt. Ik heb nmlk 10 jaar gerookt (ook sigaretten bedoel ik )en nog nooit zo'n reactie gehad qua benauwdheid. Ik denk dat ik de storm ga aanschaffen met een extra waterpijpje erop zodat het nog meer afkoelt.

          Weet iemand trouwens wat de symptomen zijn als je een wietplant rookt die teveel voeding heeft gehad. Krijg je dan ook niet veel hoofdpijn enzo? Kan het niet vinden op internet.

          Comment


            #6
            Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

            Je zuigt behoorlijk veel stofdeeltjes mee met zo een glasbol pijp en alles wat wittepen eerder schreef. Dat kan natuurlijk je luchtwegen onmiddellijk irriteren.
            Een dergelijke vape bol moet je ook ronddraaien en de wiet mag zeker niet beginnen smeulen.
            Je hebt natuurlijk ook het "oh jee wat ben ik high na 3 lange hijsen"-benauwd dat kan toeslaan bij bepaalde personen als de wiet net wel aan de lagekan dit volledig weggaan als je enkel vaporised met een goed toestel.
            Last edited by Tjirp; 10 October 2016, 15:19. Reden: overtollig woord

            Comment


              #7
              Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

              Ok Thank ! Ga de storm proberen.

              Comment


                #8
                Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

                Ik damp zelf ook al jaren.ik heb ook astma.de temp van de verdamper is hierbij belangrijk rond de 200 graden.ik zelf had eerst ook die hoest door een goedkopere vapo.ben zelf overgestapt naar die van evert de verdamper alleen in het begin bij de eerste teug last waarom omdat onze longblaasjes gevoeliger zijn.Je zal merken dat wanneer je het vaker gebruikt het weg zal zakken.http://www.de-verdamper.nl/

                grtz Vapo

                Comment


                  #9
                  Re: lichamelijke klachten vaporizen, te veel voeding gegeven?

                  Hey Vapo, bedankt voor je reactie. Heel fijn om te horen dat het toch nog mogelijk is voor je ondanks je astma. Ik heb ook nog een slaapstoornis dus het is nu voor mij kiezen uit 2 kwaden. Ik ga gelijk je link even bekijken, maar ik heb toevallig net een storm vaporizer gekocht met een bubbler erop, ik hoop dat het dan in ieder geval beter gaat!

                  Groetjes, Lisa

                  Comment

                  Bezig...
                  X