Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Controle over vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Controle over vaporizer

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Omdat ik ben gestopt met roken gebruik ik nu al enige tijd een vaporizer. Het probleem is alleen dat ik maar slecht controle krijg over de hoeveelheid dat ik prettig vind. Soms kan ik de vaporizer drie/vier keer vullen en heb ik een lekkere avond. Maar bijv afgelopen zaterdag stond ik na 1x al vreselijk te trippen.

    Met een joint voelde ik veel beter aan hoeveel ik kon hebben.

    Weet iemand een manier waarop ik dat kan beinvloeden?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Controle over vaporizer

    een paar dingen hebben invloed:
    1. de temperatuur, de verschillende stoffen komen op verschillende temperaturen vrij. Als je temp. laag is en je vaped alleen de THC maar bv. niet de CBD, dan kun je sneller richting trippy gaan dan bij een hogere temp.
    2. je gemoedstoestand op het moment dat je vaped.
    3. welke soort rook je? Elke soort heeft zijn eigen effect.

    Comment


      #3
      Controle over vaporizer

      Te temp zet ik altijd tussen 180 en 190 graden.

      Ik rook verschillende soorten waaronder amnezia favoriet is. Dit keer ging het om cheese. En die klapte er vreselijk hard in.

      Ik rook bijna elke avond een klein beetje (adhd) om tot rust te komen. In het weekend soms wat meer voor de fun.

      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Controle over vaporizer

        Ik denk dat je gewoon iets langer moet wachten tussen het inhaleren, zodat je dan voelt wat het effect is alvorens de volgende haal te nemen. En verder wat Meglow zegt.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Controle over vaporizer

          al doende kom je er vast achter wat het beste voor je is. Misschien ff een tijdje bijhouden wat wel en niet voor je werkt (soortje, gemoedstoestand, combinatie met andere middelen, etc.).

          Comment


            #6
            Re: Controle over vaporizer

            Hahaha ik gebruik behalve overdag ritalin geen andere middelen. Ook geen alcohol. Ik ben inmiddels 43 en heb het allemaal wel gezien. Maar ik ben gehecht aan mn wiet. Dat werkt voor mij goed. Maar trippen is kut.

            Ik zal de temp iets verhogen en rustiger aan doen idd met inhaleren.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Controle over vaporizer

              Je kan temp ook afwisselen, laag beginnen en dan steeds iets hoger, zo neem je alle terpenen mee want niet alle cannaboiden hebben dezelfde verdampingstemperatuur. Het zou kunnen dat de wiet interactie heeft met de Ritalin. Daarnaast heeft elke strain zijn eigen profiel, waardoor de werking onderling flink kan verschillen.

              Zal zo linkje voor je zoeken

              https://www.alchimiaweb.com/blogen/m...penes-effects/

              https://www.leafly.com/news/cannabis...th-temperature wel even fahrenheit omzetten naar Celsius
              Last edited by Stemma; 24 October 2016, 20:57.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Controle over vaporizer

                Eigen kweek is meestal beter en constant van kwaliteit.
                Bij wiet uit de shop heb je nooit hetzelfde, misschien speelt dat ook mee ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Controle over vaporizer

                  Deze cheese komt van een buitenkweek van een vriend. In verband met toprot moest deze wel eerder geoogst dan normaal.

                  De wiet die ik normaal rook komt meestal ook niet uit de coffeeshop heel soms haal ik eens wat uit de shop om eens wat anders te proberen.

                  Ik rook inmiddels al meer dan 5 jaar wiet en slik overdag ritalin. Nog nooit problemen mee gehad. Het is ook op advies van de psych dat ik wiet rook.

                  De combi werkt goed. Naast gezin een goede baan, een studie erbij enz. Dus voor de adhders onder ons....overdag ritalin voor de focus....savonds wietje om de adrenaline en de rebound wat onder controle te krijgen




                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Controle over vaporizer

                    Top Stemma bedankt ik ga het even bestuderen


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: Controle over vaporizer

                      Mooie links weer Stemma! Tof geschreven ook, vooral die tweede las makkelijk weg

                      Comment


                        #12
                        Re: Controle over vaporizer

                        Gisteren eerst eens de temp wat omhoog gedaan. Wel met ander soortje dat ik goed ken. Het effect is beduidend anders. Voor mij werd het fysieke stoned hierdoor meer benadrukt.

                        Terugkomend op de cheese....die week ervoor heb ik meer cheese gerookt zonder problemen. Echter dit was de eerste van deze specifieke plant die eerder omgehaald moest worden. Volgens mij speelt dit ook een rol. Als je de plant eerder oogst is het effect anders.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: Controle over vaporizer

                          Wat voor Vaporizer gebruik je?
                          De goedkopere kunnen vaak moeilijk de temperatuur op pijl houden. Na een paar trekjes is de temperatuur dusdanig gedaald dat alleen de thc nog maar verdampt, met als gevolg dat je een heel ander effect krijgt dan je wilt.

                          Comment

                          Bezig...
                          X