Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DaVinci gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    DaVinci gebruik

    Korting op 420shop
    Goede avond,
    Ik heb sinds kort een DaVinci vaporizer in gebruik maar heb verschillende vragen waarop ik geen antwoord kan vinden...
    ==Het belang van de temperatuur op de high of stoned is mij bekend maar is dit dan identiek voor bv Cheese, Haze, Bubblegum...maw pas je best de temperatuur aan aan het soort wiet of maakt dat niet uit?
    ==0.2 gram lijkt een goede hoeveelheid te zijn per keer, klopt dit?
    ==Kan je bv een paar keer inhalen, de vaporizer afzetten en de volgende dag de resterende wiet "hergebruiken" of niet? Hoe merk je dat je alle stoffen hebt opgebruikt?
    Graag jullie inzichten!

    #2
    Re: DaVinci gebruik

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ga dit zeker volgen.

    Comment


      #3
      Re: DaVinci gebruik

      Da's zelf proberen en ondervinden. Ik steek ook zoiets in mijn volcano en pak stand 5 en 7. Denk dat dat ongeveer 175 en 190 ofzo is. Veel verschil in effect merk ik zo ni tussen soorten onderling. 5 stijgt naar je hoofd, 7 is al wat meer bankhangen. De smaak is wel elke keer anders. Hier en daar zitten er tussen waar je wel is van kunt gaan trippen. Boefkicks zijn hier standaard, van de ene al wat meer dan van de andere.
      Afzetten en hergebruiken gaat ni (heb ook een flowermate). Die keramische kamer blijft nog effe warm en de thc verdampt. Bij de volcano kan ik wiet wel de volgende dag nog is op een hogere temp vapen als dat nog ni gebeurd was. Ik vul meestal twee ballonekes. In de flowermate merk je het als je wiet niemeer naar wiet smaakt. Popcorn wordt gezegd, dat komt wel in de buurt. Gaat doorgaans vrij snel. Vind ik ook het grote voordeel van de volcano, die ballon kan je effe wegleggen.

      Een gevulde ballon is overigens de volgende dag wel zijn effect kwijt. Smaak zit er nog in, maar de thc lijkt verdwenen.

      Comment


        #4
        Re: DaVinci gebruik

        De da vinci werkt met temperatuur.

        Ik denk echt dat je dat zelf uit moet vinden
        Zoek anders even de verbrandingstemperaturen van de verschillende cannabinoiden.... Die lijst zweeft hier ergens rond alleen is m'n vriend niet thuis en die weet hem wel te vinden denk ik

        Mijn ervaring met de da vinci is dat ik het liefste tussen 190 graden en 200 graden Celsius zit.

        Er zit ook een soort programma in dat je 3x een tijd en temperatuur in kunt stellen
        Maar geen id hoe
        De handleiding zweeft ergens op internet maar hier ook weer... Vriendje regelt dat.

        Als je ze niet kunt vinden pm dan even dan vraag ik hem wel als hij thuis is

        Comment


          #5
          Re: DaVinci gebruik

          Dank je wel

          Comment


            #6
            Re: DaVinci gebruik

            Nou heb ik wat olie met dat ding proberen te roken.

            Nou dat viel tegen. Het glazen containertje waar je dan de olie in moet doen wilde nadat het warm werd, het rubbertje erop niet meer erop houden waardoor je dus erg op moest Letten hoe je de vape vast houdt. Maja als het fijn zou roken had ik daar wel mee kunnen leven. Maar het leek wel alsof de 221 graden celcius gewoon net niet heet genoeg was om de olie fijn te kunnen vapen.

            En nu dan het schoonmaken... Hoe de n... Krijg je de buisjes aan de binnenkant schoon. Met een pijpragger en wat alcohol ... Ra ra wat ik opeens kwijt ben

            Comment

            Bezig...
            X