Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaierigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Draaierigheid

    Korting op 420shop
    het klinkt nog al raar om te zeggen, maar de laatste tijd heb ik bijna altijd last van draaierigheid na het smoken van een joint(en alleen dan). Nogal al logisch zou je zeggen, maar toch geen 5u of meer later wanneer je al lang terug nuchter bent en voelt. Ik wordt dus stoned, wordt dan langzaam weer nuchter, loop dan een hele tijd volkomen ok. en helder rond, en dan plots zit ik net weer op een draaimolen.

    Ook is het maar een vreemd soort van draaierigheid, ik ben niet misselijk en heb geen hoofdpijn of een bedrukt gevoel. Het is best te vergelijken met hoe je je voelt nadat je een tijdje rond je as hebt gedraaien, maar dan zonder misselijkheid of een naar gevoel. gewoon simpelweg draaierig.

    iemand een idee hoe dit zou komen.

    #2
    Re: Draaierigheid

    je rookt toch niet de bladeren he???

    Comment


      #3
      Re: Draaierigheid

      Mischien kun je er niet goed tegen en geeft je lijf aan dat het niet bevalt?

      Comment


        #4
        Re: Draaierigheid

        eet je elke morgend?
        is je bloedruk goed?
        sta je niet te snel recht na lange lig of zitpauze?
        als dit blijft aanhouden zou ik toch ns ne dokter passeren!!

        grtjs

        Comment


          #5
          Re: Draaierigheid

          Heb je soms ook dat je uit bad komt of als je heel lang ligt; dat je opstaat en ineens heel duizelig bent?

          Dan is het door de lage bloeddruk... Als je bloeddruk laag is, dan geraakt er het bloed trager bij je hersenen, wat er voor zorgt dat je minder zuurstof krijgt.

          En zeker als je in een gesloten kleine badkamer in bad zit; want dan is er sowieso al nie veel zuurstof in de lucht.

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Draaierigheid

            Het kan zoveel zijn bv zoals Sars zegt, je bloeddruk die schommelt. Maar het kan ook aan je evenwichtsorgaan liggen omdat je je verder goed voelt en niet van je stokje gaat. Bij bloeddruk of suikerspiegel val je op een gegeven moment flauw volgens mij. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en naar de dokter gaan.... en wel zeggen dat je blowt

            Greetzz

            Comment


              #7
              Re: Draaierigheid

              ik heb dat vroeger ook gehad en ik had ijzer tekort maar als ik jullie kan een raad geven is melk iedere morgen wel te doen zenne. het id nu al iedere morgen dat ik mn glas melk drink of karnemelk met druivensuiker in en ik heb daar gene last meer van.

              grtz een glas per dag hou je aan de slag

              Comment

              Bezig...
              X