Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Joint voor een 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Beste Joint voor een 1e keer

    "
    Een licht jointje met weinig tabak, een mooi lijntje goed droge gecrunchte wiet
    "

    Dat zou de thread starter ook moeten doen.

    En je voelt niks van een pure? Dan zul je er toch eens goede stuff in moeten stoppen.. succes gegarandeerd.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      Re: Beste Joint voor een 1e keer

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
      Jongens, en met name Dazed, vind je het wel zo verstandig om iemand die het voor de eerste keer wilt proberen, meteen 1 hele gram en ook nog eens puur aan te smeren?

      Sorry hoor, maar niet iedereen reageert hetzelfde op wiet. Misschien kan/kon jij goed tegen 1 pure gram, maar Lion (en een hoop andere) mss niet.
      een paar trekjes van te nemmen, het effect af te wachten voor een kwartiertje, en daarna eventueel nog een paar trekjes te nemen tot het gewenste effect bereikt is, niet dat het nodig zal zijn, want na die eerste paar trekjes zou het al voldoende moeten zijn.Dan leg je de overschot gewoon opzij voor eventueel later gebruik.

      Ik heb dus niet gezegd, rol u een pure van een gram en rook die helemaal op tot ge gans scheef zit e.Dat zou inderdaad nie verstandig zijn

      Waarom zou je nu in godsnaam iemand voor te beginnen een joint met tabak laten roken?Tabak verpest de high langs alle kanten, en is bovendien compleet overbodig
      Last edited by DaZeD; 13 May 2009, 12:40.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #18
        Re: Beste Joint voor een 1e keer

        In plaats van ruzie temaken hier....... Hij heeft hier nou verschillende antwoorden gehoort ik denk wel dat hij eruit komt.
        Miscchien heeft hij er al een gesmookt? Zo ja? wil je dat ff hier poste

        grtzz

        Comment


          #19
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #20
            Re: Beste Joint voor een 1e keer

            Ruzie gezonde discussie haha, komt op zelfde neer vind ik

            we zullen wel zien wat hij vind en geaan heeft

            grtazz

            Comment


              #21
              Re: Beste Joint voor een 1e keer

              puur roken is beter wordt je ook wat higher van met tabak roken is slegt beter is voor je haal je gewoon een gram silver haze voor 9 euro en een bluntje. WW moet je nooit roken eerste keer brand in je keel en het smaakt voor geen meter beter fix je haze

              Comment


                #22
                Re: Beste Joint voor een 1e keer

                ik denk dat dat een kwestie van smaak is joswa.of je hebt nog nooit een goede white widdow gehad.niet dat er wat mis is met silver haze

                Comment


                  #23
                  Re: Beste Joint voor een 1e keer

                  een ding is mij duidelijk geworden door deze thread, toen ik laatst een joint had gedraaid, werd ik nogal misselijk, komt overduidelijk door de tabak. Ik zal de volgende keer mijn pijpje gebruiken.

                  grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: Beste Joint voor een 1e keer

                    Ik zou gaan voor een white soortje lion dat is dan een van de betere soortjes dat je rookt. Voorgedraaide joints is goed maar (zoals je zelf zegt) is het je eerste waarom niet een grammetje kopen en zelf draaien of er zijn er wel bereid om een joint te draaien.Laat je dan es goed gaan met een trekje of 2a3 en laat de wiet zn werking doen en 15 min larer trug. Het ga je goed lion. Grtz

                    Comment

                    Bezig...
                    X