Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe komt het dat:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe komt het dat:

    Korting op 420shop
    Ik nooit echt iets merk als ik hasj rook en ik echt veel meer wiet dan mijn vrienden moet roken om er iets van te merken?
    Qua lengte en lichaamsgewicht verschillen we niet zo veel, sterker nog mijn lichaamsoppervlak is soms zelfs kleiner dan dat van vrienden die met 1 jointje al klaar zijn.

    En niet gaan zeggen dat ik te veel blow, want dit was ook al zo toen ik mijn aller eerste jointje opstak.

    #2
    Re: Hoe komt het dat:

    Geen idee, minder gevoelig ervoor miscchien? Of je vrienden faken het gewoon haha.

    grtzz

    Comment


      #3
      Re: Hoe komt het dat:

      Kan aan verschillende factoren liggen, hoe lang je de rook in je longen houd.
      Iemand met meer bloed in zijn lichaam zal wat meer moeten roken om de thc in zen bloed te krijgen.


      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Hoe komt het dat:

        Hoe lang je de rook inhoud doet er toch niet toe?
        Na 2 seconden is dacht ik 98% van de THC geabsorbeerd door het lichaam, langer inhouden heeft weinig zin en zorgt er gewoon voor dat de carcinogene stoffen zich kunnen nestelen.

        Waarom dan wel weet ik eigenlijk niet...
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: Hoe komt het dat:

          Is gewoon persoonlijk. Sommige mensen zijn wat resistenter. En het heeft ook te maken met het vermogen van je bloed om zich te binden aan de stofjes.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #6
            Re: Hoe komt het dat:

            Jop dazed klopt idd, hier een stukje dat ik op het net heb gevonden. Zat even fout lol, bedankt voor je opmerking
            Bij salvia klopt het wel echter, hoe langer je de rook inhoud des te beter voor je trip. Hier spreek ik uit ervaring.

            De rook niet vasthouden
            Door het diep inhaleren en het lang vasthouden van de rook wordt 1,5 maal meer teer afgezet in de longen dan normaal (1). Diep inhaleren en lang vasthouden heeft geen enkel effect op de uiteindelijke high. THC wordt binnen 2 tot 3 seconden voor 95% via de longen in het bloed opgenomen, diep inhaleren en lang vasthouden is helemaal niet nodig om een maximale high te bereiken. Het is wel extra schadelijk. Wat je beter kunt doen is normaal inhaleren, net zoals bij een sigaret. Er zijn mensen die denken dat je meer stoned wordt als je de rook diep inhaleert en je deze lang vasthoudt. Dit is dus niet waar.

            Grtz
            Last edited by westport; 20 May 2009, 19:15.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Hoe komt het dat:

              Het is al weer een aantal jaren geleden. Ik moest worden geopereerd. Een gesprek gehad met de anesthesist, alles eerlijk verteld, hoeveel ik dronk en cannabis gebruikte ik toen nog niet. Tijdens de operatie werd er verteld tel maar terug vanaf 20 naar 1. Normaal is iemand weg bij 15. Ik haalde de 1 en kon nog een keer beginnen. Tijdens een gesprek later met de arts kwam hij erop terug, of ik echt geen drugs gebruikte. Toen vertelde hij dat er een percentage mensen is wat ongevoeliger is voor dit soort middelen. Ik moet het in het vervolg aangeven als ik weer onder het mes zou moeten.

              Misschien hoor jij daar ook bij...

              Greeds Chris
              "Medicinaal kweker en gebruiker"

              Comment


                #8
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe komt het dat:

                  Je kan stoned worden oko tegen houden je moet je eigen er ook aan over geven het laten gebeuren.
                  ga is keer lekker op de bank liggen filmpje er bij en rook is keer als je alleen thuis bent en kijk is of je dan wel wat merkt
                  Suc6
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe komt het dat:

                    idd filip, het is best mogelijk dat het eerder geestelijk iets is wat je wat tegenhoud.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe komt het dat:

                      ik heb het zelf ook met hasj dat je niks voelt.
                      beter ga je wiet roken voel je teminste wat van.
                      rook een keer neville haze daar ga je je zekker prettig van voelen
                      Last edited by joswa; 21 May 2009, 17:37.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe komt het dat:

                        In hasj zit minder CBD, van thc word je eerder high, van CBD eerder stoned...
                        Misschien word je wel even high, maar minder stoned.. en is het stonede gevoel toch meer waar jij naar op zoek bent

                        Ik rook meestal hasj in mix met wiet samen.. = Knetter effect
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe komt het dat:

                          tsja het verschil tussen stoned en high ken ik, maar ik merk gewoon niks van hasj. Ook niet als ik in m'n eentje op de bank hang.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe komt het dat:

                            High
                            Van de werkzame stoffen in hasj en wiet zijn THC en CBD het belangrijkst. De Cannabis Sativa bevat vooral THC . De Indica bevat naast THC ook wat meer CBD (=cannabidiol).

                            De effecten verschillen: een hoog THC gehalte geeft een high opgewekt, fantasieprikkelend gevoel terwijl cannabis waarin naast THC ook voldoende CBD zit meer een stoned, soms sloom makend effect heeft. De CBD maakt je armen en benen zwaar.
                            Cannabidiol werkt kalmerend en angstremmend en vermindert de kans op psychosen na blowen. Hoe minder CBD in verhouding tot de THC, des te meer kans op angst en onrust. Mensen die angstig en paranoia worden van wiet, kunnen verwachten dat zij van buitenlandse hasj met meer CBD rustiger blijven. Nederhasj bevat weinig CBD.

                            Alles hankt natuurlijk ook van je gemoedstoestand en de kwaliteit van wat je rookt.

                            Comment

                            Bezig...
                            X