Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

en heele dag stoned van nog geen heele joint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    en heele dag stoned van nog geen heele joint

    Korting op 420shop
    deleted by user
    Last edited by Dragonov; 8 June 2009, 16:40.

    #2
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

      damn waar zijn de tijden dat ik dat had zou wat geld schelen eh

      Comment


        #4
        Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

        dus gen tabak meer of was da voor te lollen?
        of gwn goe zijn uitgeslapen?
        of both
        ??

        Comment


          #5
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

            ik wil eigenlijk eerder high worden dan stoned
            hoe krijg ik dat voor elkaar dan?

            Comment


              #7
              Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

              Hangt af van uw eigen gevoeligheid voor sommige soortjes, ikzelf, zoals de meeste worden redelijk high van haze, maar dan nog is het uitkijken naar de juiste soort haze, sommige soorten hasj leveren een high effect op, anderen een loom stoned effect, daar is het ook weer zoeken naar de juiste soort.

              In ieder geval raad ik af om tabak bij je jointje te roken, sinds ik ben gestopt met tabak roken ervaar ik toch een ander soort high van m'n jointje als daarvoor met tabak.
              Als je een roker bent zal het niet uitmaken, want als je ervoor al gerookt hebt dan is de nicotine nog steeds actief, ik vind dat die de high verpest.

              Een waterpijp of bong liever veroorzaakt ook weer een ander soort high dan gewoon een jointje roken, maar of het effect echt meer high is dan stoned durf ik niet beweren, je zal in ieder geval een paar serieuze kloppen krijgen in vergelijking met een gewoon jointje.

              Ik vind dat een vaporizer eigenlijk wel meer een high gevoel dan een stoned gevoel veroorzaakt, misschien is dit een oplossing?
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

                Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                Hangt af van uw eigen gevoeligheid voor sommige soortjes, ikzelf, zoals de meeste worden redelijk high van haze, maar dan nog is het uitkijken naar de juiste soort haze, sommige soorten hasj leveren een high effect op, anderen een loom stoned effect, daar is het ook weer zoeken naar de juiste soort.

                In ieder geval raad ik af om tabak bij je jointje te roken, sinds ik ben gestopt met tabak roken ervaar ik toch een ander soort high van m'n jointje als daarvoor met tabak.
                Als je een roker bent zal het niet uitmaken, want als je ervoor al gerookt hebt dan is de nicotine nog steeds actief, ik vind dat die de high verpest.

                Een waterpijp of bong liever veroorzaakt ook weer een ander soort high dan gewoon een jointje roken, maar of het effect echt meer high is dan stoned durf ik niet beweren, je zal in ieder geval een paar serieuze kloppen krijgen in vergelijking met een gewoon jointje.

                Ik vind dat een vaporizer eigenlijk wel meer een high gevoel dan een stoned gevoel veroorzaakt, misschien is dit een oplossing?
                en dit?
                een flesje met 2 gaatjes, in het eene een pure joint op het andere je vinger , ihalen via de top tot er redenlijk wat rook in zit , dan het open gaadje loslaten en inhaleren?

                dat heb'k ook gedaan die morgen maar dan met tabak erbij

                Comment


                  #9
                  Re: en heele dag stoned van nog geen heele joint

                  Uh, da's een heel klein beetje als een waterpijp veronderstel ik, maar dan zonder water (en pijp), voor de rest weet ik het ook niet vrees ik.

                  Als je liever high dan stoned bent kan je het best verdampen naar mijn mening.

                  Je kan Bv een oude kweeklamp nemen, zo eentje: http://www.norfolklights.com/bmz_cac...ge.134x120.jpg
                  de schroefdraad en het ijzeren aanhangsel kan je eruit halen door middel van een ijzerzaagje en een tang, en dan moet je een plastic dopje plaatsen (bv. van een appelsap flesje) waar de schroefdraad van de lamp eerst zat, je voorziet het dopje van twee gaatjes, in het 1 steek je een rietje voor zuurstof en in het andere een rietje om aan te zuigen.

                  Dan laat je wat verkruimelde wiet in de lamp vallen, schroeft het dopje er terug op, maak het desnoods goed vast met wat tape, en verwarm de onderkant tot de wiet een beetje verkleurd, trek dan de lucht binnen, deze zal de verdampte THC bevatten, en overigens ook naar wiet smaken, maar dan zonder teer en rook.

                  Da's gewoon een vaporizer, maar dan ghetto style.
                  Je kan ook een gewone lamp gebruiken in plaats van een kweeklamp, maar ik gebruik een kweeklamp omdat die beter tegen de warmte kan, ik gebruik ze om DMT te verdampen, maar met wiet lukt het ook perfect!

                  Hiervan word je eerder high dan stoned.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment

                  Bezig...
                  X