Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

    Korting op 420shop
    Is een voorgedraaide Joint goed voor je eerste keer, en zoja, waar moet ik dan op letten

    #2
    Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

    Voorgedraaide joint is goed, maar het is Beter om gewoon van het begin zelf te rollen . Dan leer je het ook en moet je niet altijd voorgerolde kopen wat duurder is en vaak minder wiet bevat.Waar moet je op letten... Dat je genoeg voorgedraaide hebt voor een leuke avond

    Comment


      #3
      Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

      Ik wil zowiezo zelf leren draaien, dus ik blijf niet bij de voorgedraaide.

      En ik doe het ongv rond 1 uur 's Middags, Want anders kom ik onderhand Stoned thuis,

      BTW: hoelang houd het effect ongeveer?

      Comment


        #4
        Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

        hangt van persoon tot persoon af tehnobody .. kan na uurtje al gedaan zijn bij sommigen sommigen voelen totaal nix sommige zijn stoned voor 3 -4 uurtjes hangt af hoe je lichaam er op reageert

        -zelf rollen is beter ik koop nooit voorgerold
        -omdat er te weinig in zit voor wat het is
        - Je zelf kan kiezen hoeveel in je joint zit ..
        -Je kan zelf kiezen hoe straf je joint is en weet welke wiet het is bv ( white widow zul je voor de eerste keer niet veel nodig hebben )

        Indien rollen totaaal niet lukt .. gebruik eerst wat cones oefen thuis wat met rollen en voila


        Grtz Green

        Comment


          #5
          Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

          probleem is wel dat me moeder waarschijnlijk flipt als ze erachter komt xD

          Comment


            #6
            Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

            je raakt het wel gewend na een tijd ... als je tegen je ouders praat ik bijvoorbeeld kan nu een joint roken en voor men ouders gaan zitten en heel normaal doen Beperk je gaarheid tot je verstand en laat het niet zien ... maarja dat moet je ook kunnen denk ik .. Als je gerookt hebt doe mss axe op je neem kaugom ... merke ze et niet
            of zeg dat je heel moe bent of als je ogen rood zijn een vlieg in je oog gekregen hebt fzu^^

            Grtz Green

            Comment


              #7
              Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

              Jua, ik rook af en toe ook nog gewoon sigaret wat ik verberg door handen door gras te halen (werkt niet al te goed mja) en deo + kauwgm

              Comment


                #8
                Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                handen wassen is het beste tegen sigaretten dan is de geur dadelijk weg normaal ... maar blijft tog wel altijd in je kleren hangen ...


                Grtz Green

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                    Voor een eerste keer kun je die wel gebruiken idd.

                    Wat je moet doen, gewoon rustig wat heisjes nemen en het effect afwachten. Merk je nog niets dan kun je meer heisjes nemen.. 'Max' nu niet die hele joint in n minuut op, dan zal hij wss te hard aankomen voor de eerste keer.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                      Hoelang duurt het ongeveer tot je het effect merkt na een hijs van ongv 1 sec. ofzo

                      Comment


                        #12
                        Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                        Dat verschilt ook per mens, en je kunt wel langer heisen dan 1 sec hoor.. Gewoon beetje aanvoelen. Maak je joint anders even uit na een paar trekjes, daarna maak je hem net zo makkelijk toch weer aan
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                          Meh, ik denk ook wel da'k ni 1 Sec. ga heisen, maar was als voorbeeld.

                          Maar hoe gaat 't bij voorgedraaide, gebruiken ze daar shag, of Tabak uit een filter Sig.?

                          Comment


                            #14
                            Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                            Er is hier al een topic over. ik zoek het even voor je.


                            edit: beste joint voor een 1e keer

                            Beter zelf rollen dan weet je hoeveel en wat er in zit, indien je het niet kan vraag het aan een vriend ofzo, en als je niet gewoon bent van tabak te roken zou ik knaster komen bij growshop alien, het is een tabaks vervanger. puur is wat zwaar voor een eerste keer, je weet nooit hoe je er op ga reageren, is bij iedereen verschillend, sommige voelen er bijna niets van van hun eerste keer en sommige worden er ziek van enzovoort....


                            gtzz
                            Last edited by Jointjedraaien; 25 July 2010, 07:40.

                            Comment


                              #15
                              Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                              Keej Thanks

                              Comment

                              Bezig...
                              X