Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

    Hehe, je bent minstens 18. Je ouders hebben niets meer te zeggen over je xD

    Mijn ouders weten het van toen ik minderjarig was, heb 'k in het begin veel gezever van gehad, maar ze accepteren het heel snel.

    Ik kan me niet inbeelden dat een 18jarig nog moet verantwoorden aan zijn ouders of hij wiet rookt of niet.

    En het trouwens NIET verslavend ofzo.

    Comment


      #17
      Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

      minstens 18?
      Is t forum 18+ dan, 'k ben namelijk 14

      Comment


        #18
        Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

        High
        Oorspronkelijk geplaatst door TehNobody View Post
        Hoelang duurt het ongeveer tot je het effect merkt na een hijs van ongv 1 sec. ofzo
        kijk hier maar eens
        thc-wat-doet-het-met-je
        Last edited by Jointjedraaien; 20 June 2010, 13:47.

        Comment


          #19
          Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

          nee gwn bespreken met je ouders man... Ikzelf heb het vroeger ook gedaan, en mijn moeder was eerst wat geshokeerd maar na een tijdje praatten we er heel openlijk over...
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #20
            Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

            hallo tehnobody

            eerlijk gezegd zou ik geen voorgedraaide kopen,heb dat trouwens zelf nog maar een keer gedaan en rook al 14 jaar of zo.
            het is namelijk zo dat de meeste er draaitabak in doen en/of niet zoveel wiet,een zelf gedraaide rookt het prettigst en zeker met sigaretten tabak dat rookt wat milder,als je niet kan rollen en je kent niemand koop dan een cone (voor gerolde huls) koop een grammeke of zo en maak je eigen mixje naar believe,als het je eerste keer is zou ik het met een hele goede vriend(in) doen en vooral relaxt roken niet inhaleren en inhaleren om zo snel mogelijk iets te voelen,dat komt wel, maak je geen zorgen,je eerste keer of te wel voel je je goed,ken er zelfs die eerst bijna niks voelde,maar het kan ook zijn dat je je wat duizelig tot zelfs brakerig voelt (zeg wel kan zijn!) in elk geval bij mij was het zo,voelde mij eerst heel goed wa duizelig en inneens brakerig,wel niet meer gehad sindsdien(toch niet van 1 jointje).normaal gezien zal je gewoon lachkicks krijgen.het gevoel high of stoned kan even aanhouden 2uur ongeveer.ik zou ook niet met een te zware soort beginnen ik zou voor een basis soortje gaan skunk of northern light of zo,toch zeker niet voor de amnesia maar dat bepaal je natuurlijk zelf,vergeet ook niet dat een jointje een easyrokertje is en je mag hem best even neerleggen en laten uitgaan om het gevoel te laten opkomen, zo zal je ook minder kans maken om je duizelig te gaan voelen.marijuana is echt een kwestie om er van te leren genieten de eerste keer is het niet altijd een even lekkere smaak der zijn dan ook honderden verschillende soorten wiet met hun karacteristieke smaak en uitwerking,net als bij een goede wijn of sigaar,ieder heeft zijn voorkeur en goesting mijn favo is en blijft de white widow.
            hoop dat je hier wa aan had.
            ik wens je alvast veel plezier ermee en doe geen domme dingen,lolz

            greetzzz
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

            Comment


              #21
              Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

              Yea, heb ik zeker wel wat aan gehad.

              Thx

              Comment


                #22
                Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                Als je 14 bent mag je hier niet zijn als ik de regels goed heb gelezen!
                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                Medigebruiker

                Comment


                  #23
                  Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                  Dat klopt. Dus ieder die adviezen heeft gegeven moet gebanned worden!!
                  Grapje
                  node voor node van klein naar groot
                  LST LEMON SKUNK VERSLAG

                  Comment


                    #24
                    Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                    en op de brandstapel uiteraard!
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #25
                      Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                      Oww, dus eigenlijk moet ik nu dus banned zijn?

                      Comment


                        #26
                        Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                        Einde verhaal je ben 14 en kindje nog doeii
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                          ja belladonna wees anders neerbuigend, hij wil ook alleen maar wat advies krijgen. Hij moet weg inderdaad maar kben blij dat we hem deze wijsheid nog hebben kunnen meegeven
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment


                            #28
                            Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                            Inderdaad, Technobody, we zullen z.s.m. contact met je opnemen over dit..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #29
                              Re: Voorgedraaide Joint Goed Voor Beginner?

                              Om lid van jointjedraaien.nl te zijn hoeft men 18 jaar te zijn!!! Staat ook bij het aanmelden van je account.

                              -closed-

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X