iemand ervaring met de VAPMAN ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • A-nieuwsgierig
    Retired
    • Jul 2009
    • 13

    #1

    iemand ervaring met de VAPMAN ?

    Korting op 420shop
    hi,

    iemand op forum bekend met de vapman ?.
    een prijzig dingetje maar voordeel niet zo breekbaar als bijvoorbeeld een vapo 2.

    al met al zet z'n vapman met een kleine 100 euri terug.
    Wat opzich niet erg is, als het dan ook goed werkt maar ik lees nog weinig Nederlandse ervaringen...
    (of zijn wij allemaal verwend met luxe vapo's ? )

    filmpjes :

    De VAPMAN AT WORK :
    1:

    2:


    making of the VAPMAN:



    Grt
    A.
    Ps: krijg filmpjes niet als "film" in de topic met youtube button ?, vandaar de linkjes.
    Last edited by A-nieuwsgierig; 11 July 2009, 16:26.
  • A-nieuwsgierig
    Retired
    • Jul 2009
    • 13

    #2
    Re: iemand ervaring met de VAPMAN ?

    niemand ??



    a.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: iemand ervaring met de VAPMAN ?

      Geen ervaring mee. heb wel eens op die site gekeken en je filmkes bekeken. Vind het wel best prijzig maar schijnt te werken. Voor het snel onderweg ff een vapotje nemen lijkt het me ideaal. wel veel prutswerk voordat je kan genieten.

      Grtz

      Comment

      Bezig...