zone dikzak :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mikeeej

    #16
    lekker lekker

    Comment

    • Verkeyn
      Retired
      • Jan 2008
      • 287

      #17
      wtf! dat is pas een joint =D

      Comment

      • cazz
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2008
        • 25

        #18
        Al eens eerder gezien, heel lekker strak gedraait

        Comment

        • BaZe
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 282

          #19
          zwaar zonde van de inhoud de helft verbrand niet zou ik nooit doen lekker een normaal jointje is veel lekkerder
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #20
            in blunts vind je dat formaat,ik heb er vorig jaar op festival fullmoon in westduitsland zo 2 gekocht!!!

            als het maar snel juli is,dan koop ik zo nog wel eens een paar en dan moeten we eens een mini meeting houden in den alien dan kunne we er allemaal eens van smoren

            en in coffeeshop shiva in tilburg kan je er zo 1 kopen voor 15euro,wel niet met zoveel weed in natuurlijk

            grtzzz

            Comment

            • Chroniclead
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 31

              #21
              Had ie niet beter longvloeitjes kunnen gebruiken\?
              Wel een lekker dikke joint

              Comment

              • bearprolec
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 559

                #22
                denk dat het al 12 cm lange blaadjes zijn ze. is fatte joint idd helemaal puur he. nice

                Comment

                • Drees
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 15

                  #23
                  WAAJOOOOOOO, wat een joekel van een paver

                  Comment

                  • Smile
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2009
                    • 45

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Drees
                    WAAJOOOOOOO, wat een joekel van een paver
                    dat is het zeker...deze gaan wij ook sowieso proberen na te bouwen
                    "Got blunt? ... Got weed?"

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #25
                      Re: zone dikzak :p

                      Pure verspilling vind ik dat...beter een evenlange joint rollen maar veel dunner,dan ben je tenminste zeker dat niet de helft zomaar in lucht opgaat
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • joswa
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 153

                        #26
                        Re: zone dikzak :p

                        het is misshien wel verspilling maar je bent wel de bom met zo'n ding

                        Comment

                        • Jah Selah
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 226

                          #27
                          Re: zone dikzak :p

                          gigantisch Ö vlogens mij moet je hem na 5 minuten al uitdoen :p
                          as it was in the beginning,
                          so shall it be in the end
                          -BM-

                          Comment

                          • ClogStoned
                            Retired
                            • Oct 2009
                            • 8

                            #28
                            Re: zone dikzak :p

                            JEEETJE zeg
                            Ik vind het ook nogal overdreven om zo eentje te draaien als is het wel heel leuk om te doen. Ik zou het echt opdelen en lekker spreiden over een langere periode en ook nog eens op verschillende manieren om lekker ervan te genieten en niet gelijk zo'n klap te moeten verwerken... Je gaat bij sterke drank toch ook niet gelijk de hele fles achterover klokken daar doe je ook wat langer mee om het rustig en lekker op te bouwen om de drank echt te waarderen? ja ik weet tis een wietforum maar toch, voor mij geld deze vergelijking zeker
                            Als een joint last van obesitas kon hebbe xD was deze het zeker

                            Comment

                            • Danja Diff
                              Stoner
                              Member
                              • Nov 2010
                              • 22

                              #29
                              Re: zone dikzak :p

                              Wel lekker natuurlijk ;p , maar niet iets wat ik zou doen .. vindt het wat verspilling .

                              Comment

                              Bezig...