Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe maak je een tipje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Er zijn vele manieren om een tipje te draaien, het gemakkelijkste papier vind ik het soort papier waar je op tekent (tekenpapier dus )

    Dan gewoon een rechthoekje uitknippen, en een S vorm of een Wtje er in maken, en op een rolletje draaien.

    Je kan ook met een breekmes/cuttermes een gebogen rechthoek uitsnijden en de uiteinden schuin afsnijden, als je dat dan oprolt is het rolletje vanonder smal en vanboven breed, net als je joint.
    Op die manier blijft de filter op zijn plaats, en kan er dan niet meer uitvallen.

    Het gemakkelijkste blijft natuurlijk in een dagbladhandel binnenwandelen en een pakje filtertips kopen.
    Ik vind die meestal iets te lang wat resulteerd in te dikke filtertips, dus doe ik er nog een stukje af, maar da's persoonlijke voorkeur.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #32
      Hoe een tipje te rollen??? Jongens toch...

      Comment


        #33
        Haha, ti's waar e!
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment

        Bezig...
        X