Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stealth safje ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stealth safje ;)

    Korting op 420shop
    zo maak ik men stealth safjes voor onderweg



    leg maar wiet tot max int midden van een stealth safje. door het aanstampen zakt het tot tegen de leters

    voor je de tabak in je sigaret schiet moet je de filter wissellen.



    en het eindresultaat in gebruik

    ideaal voor op openbare plaatsen toch nog iets te kunnen benuttigen

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    #2
    Re: stealth safje

    Bedankt Oki!

    Gelukkig valt de geur van wiet niet zo op Ik heb de Secret Agent ook een keer gemaakt als je goed kijkt zie je dat het geen siggaret is maarja het is in ieder geval iets van camoflage
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: stealth safje

      gebruik deze dagelijks en nog niemand dat iets gezien heeft toch

      uiteindelijk zie je iemand lopen met een safje in zen handen, ok ze doempt iets meer maar das ook al en in openlucht valt da nie op
      als ik te lui ben om ene te rollen doe ik het ook zo

      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Re: stealth safje

        Hoe krijg je die filter netjes uit zen huls zonder dat deze scheurt??
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

        Comment


          #5
          Re: stealth safje

          eerst draaien tussen je vingers zoals je een filtertje rolt dan zit hij losjes en kan je hem er mooi uit trekken in zen geheel.
          op minder dan ne minuut heb je een smokertje

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: stealth safje

            hoe heet zone apparaatje? want ik ben niet goed in rollen, dit ziet er wel ideaal uit

            Comment


              #7
              Re: stealth safje

              is gewoon een machientje om sigaretten te schieten kost 10 euro dit model.
              denk dat het verkrijgbaar is in bijna alle supermarkten en sigarettenwinkeltjes.

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #8
                Re: stealth safje

                Oorspronkelijk geplaatst door Skunkmaster
                hoe heet zone apparaatje? want ik ben niet goed in rollen, dit ziet er wel ideaal uit
                Practice makes perfect

                maar een vriend van me heeft er ook een gehad ( Futurola ) heete dat ding.. Na 1 maand was er een onderdeel kapot door veelvuldig gebruik denk ik
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: stealth safje

                  haha ik en mijne maat ware da ook ies van plan toen we stoned en lui waren maar we hebben dan toch nog nen normale gerold :p .

                  greetz cookie .

                  Comment


                    #10
                    Re: stealth safje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                    maar een vriend van me heeft er ook een gehad ( Futurola ) heete dat ding.. Na 1 maand was er een onderdeel kapot door veelvuldig gebruik denk ik
                    den diene op den foto word dagelijks 40 x ongeveer gebruikt en is nu 7 maand oud
                    die dunne simpele breken rap geef liever een euro of drie extra uit aan een degelijk.

                    grtz
                    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                    Comment


                      #11
                      Re: stealth safje

                      Juu zeg oki kan je die lege hulzen niet in grote hoeveelheid kopen?
                      En kan je er ook gewoon puur wiet in doen? Of moet er tabak in om het degelijk te laten werken?

                      Grtz
                      Skannabis

                      Comment


                        #12
                        Re: stealth safje

                        in zo een doos hulzen zitten er normaal 200 of meer in, als je je wilt bezig houden mee elk watteke te verwisselen voor een tipje dan kan je daar veel pure mee smoren.

                        al raad ik het nie echt aan, best vul je maar tot int midden van je machientje met wiet. dit omdat je tijdens het aantikken de boel nog flink laat zakken
                        persoonlijk hou ik de regel 50/50 aan bij de stealth safjes omdat ik vind dat ze zo het best branden das natuurlijk ieder zen eigen stijl zoals ieder zijn eigen manier van rollen heeft

                        grtz
                        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                        Comment


                          #13
                          Re: stealth safje

                          Schitterend man
                          Ik sta thuis nog met twee volle dozen hulzen

                          zal ik zeker eens uitproberen!!!
                          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                          Comment


                            #14
                            Re: stealth safje

                            Ik heb dit vrijdag nog gedaan ;p , de tabak-wiet mengeling gewoon in de schietmachine en daarna de filter eruithalen en vervangen door een tipke (;
                            Rookte wel lekker ;p
                            gr diff

                            Comment


                              #15
                              Re: stealth safje

                              Dit ding is echt super, en komt uit nederland:
                              Hulzen kosten iets van 8 cent.
                              http://www.youtube.com/watch?v=9WLZ-...layer_embedded

                              Comment

                              Bezig...
                              X