Bob Marley Joint
De Bob Marley Joint, is niets meer dan een grote joint gemaakt van meerdere vloeitjes. Dit kan zijn 2 grote vloeitjes zoals bij mijn voorbeeld, maar het kan ook zijn dat je lange vloei op is en je alleen over kleine vloei beschikt.
2 kleine vloeitjes tesamen is ongeveer weer een normale joint
Wat heb je nodig:
- 2 of meerdere vloeitjes
- siggaret of sjag ( Sjag is makkelijker bij deze joint )
- Een dikke tip
- Een mooie hoeveelheid wiet, 1 gram past er wel in
Bob Marley Joint Rollen
We beginnen met een tipje draaien,
Leg de 2 vloeitjes overelkaar, kijk tot waar je de plakrand moet likken, Leg je duim op het vloeitje, lik het papiertje en druk de 2 uiteinden op elkaar. Even laten drogen...
Tabak erin, en de tip aan de goede kant leggen.
Grammetje wiet erbij
Nog wat tabak eroverheen.
Pak het begin van de joint vast, ondersteun met je andere hand het uiteinde.
Verdeel de inhoud over de vloeitjes, rol langzaam heen en weer en zorg ervoor dat het vloeitje niet scheurt.
Nu het moeilijkste deel, ik heb hiervan geen foto kunnen maken omdat je beide handen nodig hebt.
Zodra je de joint voor zover dicht hebt gerold moet je de joint omhoog houden.
Het bovenste gedeelte zit nog niet helemaal dicht, als je de onderkant likt en draaid valt de inhoud eraan de bovenkant weer uit :o Lik om de beurt de 2 uiteinde van de joint en rol ze aan dan heb je daar geen last van!
Op deze foto zie je dat de onderkant van de joint al dicht is, je kan nu de bovenkant afmaken.
Even bijvullen indien nodig, en gefeliciteerd je eerste Bob Marley joint is klaar om opgerookt te worden
De Bob Marley Joint, is niets meer dan een grote joint gemaakt van meerdere vloeitjes. Dit kan zijn 2 grote vloeitjes zoals bij mijn voorbeeld, maar het kan ook zijn dat je lange vloei op is en je alleen over kleine vloei beschikt.
2 kleine vloeitjes tesamen is ongeveer weer een normale joint
Wat heb je nodig:
- 2 of meerdere vloeitjes
- siggaret of sjag ( Sjag is makkelijker bij deze joint )
- Een dikke tip
- Een mooie hoeveelheid wiet, 1 gram past er wel in
Bob Marley Joint Rollen
We beginnen met een tipje draaien,
Leg de 2 vloeitjes overelkaar, kijk tot waar je de plakrand moet likken, Leg je duim op het vloeitje, lik het papiertje en druk de 2 uiteinden op elkaar. Even laten drogen...
Tabak erin, en de tip aan de goede kant leggen.
Grammetje wiet erbij
Nog wat tabak eroverheen.
Pak het begin van de joint vast, ondersteun met je andere hand het uiteinde.
Verdeel de inhoud over de vloeitjes, rol langzaam heen en weer en zorg ervoor dat het vloeitje niet scheurt.
Nu het moeilijkste deel, ik heb hiervan geen foto kunnen maken omdat je beide handen nodig hebt.
Zodra je de joint voor zover dicht hebt gerold moet je de joint omhoog houden.
Het bovenste gedeelte zit nog niet helemaal dicht, als je de onderkant likt en draaid valt de inhoud eraan de bovenkant weer uit :o Lik om de beurt de 2 uiteinde van de joint en rol ze aan dan heb je daar geen last van!
Op deze foto zie je dat de onderkant van de joint al dicht is, je kan nu de bovenkant afmaken.
Even bijvullen indien nodig, en gefeliciteerd je eerste Bob Marley joint is klaar om opgerookt te worden
Comment