Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alternatieve manieren van wiet roken...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Alternatieve manieren van wiet roken...

Korting op 420shop
    Ola... ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal voor alternatieven zijn voor het 'gewoon' roken van wiet in een jointje.

Vroeger heb ik wel eens geblowd en jointjes gedraaid. Ongeveer tot 2006. Daarna altijd nog wel gerookt maar nooit meer geblowd.
    Nu ben ik met roken gestopt, maar ik zou wel weer eens willen blowen.

Aan een joint lurken ga ik niet doen, want ik wil geen tabak meer roken.
    Vroeger had ik meestal ook niet meer dan 2 3 trekjes van een joint nodig. Dus een pure wietjoint ga ik zeker niet roken, dat gaat veel te hard aankomen.

Vandaag heb ik zo'n pijpje gehaald. Daar ga ik een heel klein beetje wiet in verkruimelen en dan de vlam erin en hijsen maar... ik ben benieuwd hoe dit gaat werken.

Waterpijp zou nog een optie kunnen zijn, maar dat vind ik veel te veel gedoe en de dosis die je dan per trek binnenkrijgt is voor mij te groot.

Maar wat zijn nu nog de alternatieven die gewoon lekker 'makkelijk' zijn, net zoals gewoon een jointje roken?

Re: Alternatieve manieren van wiet roken...

een tabakvervanger zoals knaster is altijd nog een optie
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Kijk is rond bij het deel medicinaal wiet gebruik daar staat en hoop over op welke manier je wiet/cannabis kan nemen eten drinken roken stomen , als creme zoek maar uit alles kan
      groetjes
      God was never on your side..

Comment

Puur draaien en doven wanneer je genoeg hebt gehad? Wiet blijft prima branden zolang je er maar aan blijft hijsen en niet een halve minuut wacht.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X