Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schadelijk?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: schadelijk?

    haha neem het niet te serieus maar als je high bent ziet t eruit als een zooitje letters haha

    Comment


      #17
      Re: schadelijk?

      In het begin werd ik er wel eens misselijk van, tot overgeven toe.

      Ik vind het noujuist ja, wel chill als ik honger heb en dan een jointje ga roken
      dan ben ik nogal snel wazig.

      Edit: als ik stoned ben en ik probeer iets te lezen, kan ik het wel 10 keer lezen voor ik doorheb waar het over gaat..

      Comment


        #18
        Re: schadelijk?

        hey

        ik rook af en toe een blowtje, en ik heb wel verschillen gemerk. het ligt er bij mij ook aan, met wie ik ben.
        normaal rook is een baapje met vrienden, en voel ik weinig to niks. maar als ik dan met een andere maat vn me ben, en ik rook even veel, heb ik zoo ontzettende lag-kicks... dat is echt niet normaal!!!

        wiet versterk je gevoel!
        ben je al gezellig aan het kletsen en laggen en voel je je goed, voel je je alleen maar nog beter na een baap. (in mijn geval)
        voel je je minder (sagarijnig, zit je iets dwars, hoofdpijn) kan het zo zijn dat een baap een nagative invloed op je heeft.

        zowiezo is het verstandig om voor het blowen goed te eten. doe je dit niet.. gaat het al snel wat minder (kan die te hard vallen)
        je moet zelf een beetje kijken hoe de situatie is.

        groetjes dutch green

        Comment


          #19
          Re: schadelijk?

          Nog iets wat problemen kan voorkomen, zorg dat je gewoon in een goede stemming bent. Blow niet als je je echt slecht voelt, soms kun je je erna veel slechter voelen.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            Re: schadelijk?

            Ik voel mijn eigen kotsmisselijk als ik blow op een lege maag.

            Altijd eerst mijn buikje vol eten

            Peace

            Comment


              #21

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Ja inderdaad. Wat ik dus altijd doe is eerst even lekker wat eten en drinken met goede maten. Dan lekker op een bankje gaan zitten met een chill muziekje erbij. Dan even jointje draaien en die lekker opsmoren. Als ik het zo doe "ga ik nooit bad ".
                  -------------------------

                  1x toen was ik niet echt in de stemming en heb toen toch veel gesmoord, en toen voelde ik me ook gelijk slecht na een paar hijsen. Toen moest ik 6 km naar huis fietsen. Dat was een ramp. Ik kon nauwelijks op mn benen staan en ben met veel moeite de fiets opgekomen. De rit heeft nog nooit zo lang geduurd, ben zelfs verdwaald.....

                  Thuisgekomen ben ik naar boven gegaan en ben op mn bed gaan liggen.
                  Hoofdpijn, ik dacht de hele tijd van "ik ga stoppe met blowen, ik ga stoppe met blowen!", het was een zeer onaangename ervaring, alles draaide ik werd gek..

                  Toen ben ik naar beneden gestrompeld, en heb een uur lang staan overgeven..

                  Sinds toen zorg ik altijd dat ik goed eet en in een goede mood ben
                  Sorry voor het lange saaie verhaal

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    ah, ik smoor ma 1 keer in de maand en had zo keer een sticky gerookt toen ik juist een ganse nacht gewerkt had en was dus vrij moe, alles begon te draain, gewoon in mijn bedde gekropen.

                    Comment


                      #25
                      Ja idd, als je niet het gevoel hebt dat je moet overgeven ofzo dan helpt gaan liggen/zitten vaak al een helehoop.

                      Comment


                        #26
                        er zijn ook een heeeeeeeeeeeeel veel verschillende manieren nuchter te worden als dit je gebeurt :

                        alles wat met kou te maken heeft, wat water in je gezicht doen, op scooter/motor rijden als het beetje frisjes is, z'on koud ding tegen je hoofd en washandjes enz. raam openzetten in de auto helpt ook, douchen natuurlijk.

                        Fruit eten of sinasappelsap gewoon iets met vitamine c.

                        naar de wc gaan en in complete donker gaan zitten, dat je geen impulsen krijgt van buiten af, en zo kan je weer tot rust komen.

                        road

                        Comment

                        Bezig...
                        X