Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

specerijen tussen je stuff?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    specerijen tussen je stuff?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: specerijen tussen je stuff?

    voordat de werkzame stof in nootmuskaat werkt (myristicine) een soort van mdma-achtige toestand , moet je twee noten ofzo opeten, wat 1: niet smakelijk is en 2: behoorlijke buikkrampen en misselijkheid zal veroorzaken .

    Ikzelf hou het liefste van mijn wiet zonder specerijen , vroeger noemden ze mensen die specerijen tussen de wiet staken Afzetters , ik zie niet waarom je het zelf zou doen

    Comment


      #3
      Re: specerijen tussen je stuff?

      Bwak!
      Ik heb dat vroeger eens geprobeerd, 1 bol nootmuskaat geraspt en met mel opgedronken, bwak, vies smaakske, en niets van effect, behalve koppijn dan.

      Gelukkig heeft moeder natuur ons voorzien van zoveel andere, meer doeltreffende entheogene stoffen.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Re: specerijen tussen je stuff?

        Als je een apart smaakje aan je joint wil geven, denk dan is aan tabaks vervangers als knaster.
        Of draai eens een blunt met smaak. In de smartshops helpen ze je hier maar al te graag mee.

        Comment


          #5
          Re: specerijen tussen je stuff?

          Rook enkel via bong...

          Moet niks hebben van tabak of specerijen of andere zooi...

          Ben pas 2 jaar geleden beginnen te roken daarvoor altijd aan topsport gedaan (voetbal) maar moeten stoppen met knieblessure en artrose.
          Het groene kruid helpt me hierbij maar kon het eerst niet hebben met de tabak nu met de bong heb ik geen probs

          Dus puur is het beste

          Comment


            #6
            Re: specerijen tussen je stuff?

            en ook het snelste op...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Re: specerijen tussen je stuff?

              Wel eens origano gerookt in me wilde jonge jaren. In indonesie rookt men kretek. Een Kretek is een sigaret met kruidnagel als kenmerkend bestanddeel. Traditioneel bevat de kretek twee delen tabak en een deel kruiden. De sigaretten, "kreteks", danken hun naam aan het feit dat ze door de etherische olie knetteren wanneer ze worden aangestoken. Soms worden deze kreteks ook nog geparfumeerd. Heb wel eens een joitje gedraait van kretek sigaretten. Bijzondere ervaring.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: specerijen tussen je stuff?

                hey ik moet daggeroth toch gelijkgeven voor een ''andere'' smaak aan je jointje is een blunt de beste oplossing. daar integen is haze als je die puur rookt altijd lekker van smaakt en ook veel ''aangenamer'' dan ''gewone'' weeds optie 3 is appel aardbei of dat soort weed te gaan roken maar dan brengt de smaakt de kwaliteit en genot erg in de verdrukking (ik heb het een keer gerookt nooooit weer)

                Comment


                  #9
                  Re: specerijen tussen je stuff?

                  Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                  Heb wel eens een joitje gedraait van kretek sigaretten. Bijzondere ervaring.
                  Heb ik ook gedaan, we lagen daarna met 5 man out te gaan.. Dat was de enige keer dat ik me door blowen echt heel kut voelde..
                  Als je iets gaat toevoegen gebruik dan gewoon tabak en doe je het voor de smaak, dan is een blunt de juiste keuze.

                  Comment


                    #10
                    Re: specerijen tussen je stuff?

                    salvia

                    Comment


                      #11
                      Re: specerijen tussen je stuff?

                      Knaster.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: specerijen tussen je stuff?

                        In de pubertijd wel eens inhoud van een theezakje tusse een joint gestoken. De wiet smaakte dan naar shit

                        Edit; en niet de goeie shit

                        Comment


                          #13
                          Re: specerijen tussen je stuff?

                          Geen rotzooi naast je wietjes gooien... Heel erg zonde!
                          Probeer eens wat fruitige haze soortjes als je echt smaaksensatie wilt beleven.
                          Denk dan aan o.a
                          Strawberryhaze
                          Applehaze
                          Limehaze
                          Kaas achtige (voornamelijk buda`s en sleaze haze)
                          Niet haze maar wel smakelijk: Blueberry

                          Zo zijn er genoeg wietsoorten die erg smakelijk of frutig zijn!

                          Comment


                            #14
                            Re: specerijen tussen je stuff?

                            ik doe er soms droogpoedersiroop door geeft een erg zoete smaak.niet te veel anders vliegt je joint in de fik

                            Comment


                              #15
                              Re: specerijen tussen je stuff?

                              hallo
                              was de nootmuskaat al verpoeierd of was het verse nootmuskaat het werkt namelijk alleen als je die staafjes nootmuskaat hebt dus niet bewerkt.
                              ik word er alleen wel kotsmisselijk van niet echt een aanrader.
                              mvg Frans

                              Comment

                              Bezig...
                              X