Welke vloei gebruik jij ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jah Selah
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 226

    #16
    Re: Welke vloei gebruik jij ?

    bob marley vloei, zwate smokings, winks=> nieuw merk
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    Comment

    • `Peehat
      Retired
      • Oct 2009
      • 6

      #17
      Re: Welke vloei gebruik jij ?

      Black Smoking Deluxe (slim size dus)
      Slim size is gewoon veel lekkerder om de draaien en ik ben geen vloei roker dus heb liever Slim size

      Comment

      • olivier
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 800

        #18
        Re: Welke vloei gebruik jij ?

        ik gebruik altijd goude lange blaadjes anders zwarte ^^

        Comment

        • Bangiman
          Stoner
          Member
          • Oct 2008
          • 21

          #19
          Re: Welke vloei gebruik jij ?

          hier de zilver rizla's slim size

          grts
          Last edited by Jointjedraaien; 30 November 2019, 16:04.

          Comment

          • LeegZakjeWiet
            Advanced Stoner
            Member
            • Oct 2009
            • 66

            #20
            Re: Welke vloei gebruik jij ?

            Smoking Blue is tha best
            Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

            Comment

            • Izthewiz13
              Senior Grower
              • Jul 2009
              • 950

              #21
              Re: Welke vloei gebruik jij ?

              Smoking Gold

              Mvg Izzz

              Comment

              • Skafe
                Retired
                • Aug 2009
                • 349

                #22
                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                Meestal de rooie Smoking, ook al is die identiek aan de blauwe, het is toch een manier om je af te zetten tegen de maatschappij

                Comment

                • tieu007
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 18

                  #23
                  Re: Welke vloei gebruik jij ?

                  ik rol altijd met smoking slim

                  Comment

                  • WeedSeed
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 208

                    #24
                    Re: Welke vloei gebruik jij ?

                    Eerst rookte ik met smoking slim, maar sinds ik de lange vloei van Mascotte geprobeerd heb gebruik ik die. Heeft naar mijn idee toch een iets beter smaakje.

                    Comment

                    • thejemghost
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 187

                      #25
                      Re: Welke vloei gebruik jij ?

                      Nou zeg, niet normaal, dit, hehe.
                      Ik kom even melden dat ik sinds kort ben overgestapt naar Mascotte King Size, omdat ik mijn vertrouwen in de Smoking vloei wat ben verloren, en kijk nou wat ik hierboven lees!!
                      Blij dat t niet alleen in mijn hoofd zit. haha

                      Mascotte is trouwens principieel een Nederlands bedrijf, ik zeg principieel omdat het sinds enkele jaren is opgenomen in de Gizeh groep (Duits), maar het heeft zijn hoofdkantoor nog steeds in Eindhoven, een extra reden dus vind ik om Mascotte vloei te gebruiken: support your own economy!!
                      Last edited by thejemghost; 1 November 2009, 23:40. Reden: typos...

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #26
                        Re: Welke vloei gebruik jij ?

                        Twee soorten die ik gebruik:
                        Mascotte King size
                        Mascotte Slim size

                        vale.

                        Comment

                        • L Green
                          Elite Stoner
                          • Jun 2009
                          • 132

                          #27
                          Re: Welke vloei gebruik jij ?



                          Bless!!

                          Comment

                          • WietRouZz
                            Retired
                            • Nov 2009
                            • 12

                            #28
                            Re: Welke vloei gebruik jij ?

                            Ikzelf meestal Smoking black slime line of Smoking green...

                            Comment

                            • latindos
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2009
                              • 558

                              #29
                              Re: Welke vloei gebruik jij ?

                              rizla kort rizla lang of Bob
                              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                              Comment

                              • ikgebruikniks
                                Retired
                                • Dec 2009
                                • 1

                                #30
                                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                                smoking deluxe black

                                Comment

                                Bezig...